تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Wolfenstein II: The New Colossus برای PC
  • بازدید : (429)

Wolfenstein II: The New Colossus-CODEX

دانلود-بازی-Wolfenstein-II-The-New-Colossusدر حقیقت، داستان از این قرار است که بلازکوویچ در انتهای قسمت اول و در حالی که زخمی و مجروح روی یک قایق افتاده بود، توسط اعضای تیمش نجات داده شد. با این حال، در همان زمانی که وی هنوز بی‌هوش بوده و زخم‌هایش بهبود نیافته، نازی‌ها برای انتقام، هر آن‌گونه که هست او را از افراد مقاومت می‌گیرند و به یکی از مکان‌های خودشان می‌برند و در آن‌جا زندانی می‌کنند. مکانی که قرار است بلازکوویچ تا زمان به هوش آمدن در آن‌جا باشد و پس از آن، در استیجی شلوغ اعدام شود. در لحظات شروع بازی، بلازکوویچ در همین مکان و روی یک ویلچر با استفاده از اسلحه و هر آن‌چه که در اختیارش است، به نازی‌ها حمله می‌کند. حمله‌ای که المان‌های اکشن، مخفی‌کاری و اصولا اغلب چیزهایی را که در حالت طبیعی درون گیم‌پلی این سری دیده‌اید شامل می‌شود و به گفته‌ی برخی از افراد که آن را تجربه کرده‌اند، حس مواجهه با یک شوتر واقعا قوی را از همان ابتدا تحویل مخاطب می‌دهد.


اما اگر بخواهیم از داستان بازی و فضاسازی‌های عجیبش بگذریم و به سراغ گیم‌پلی آن برویم، در عین مواجهه با تصاویری آشنا که در بازی‌های قبلی هم مثل‌شان را دیده بودیم، خود را در برابر عناصر دوست‌داشتنی و جذاب که تازگی در وجودشان موج می‌زند نیز می‌بینیم. گیم‌پلی بازی، در ظاهر به شما اجازه‌ی استفاده از مخفی‌کاری یا اکشن محض را به هر شکلی که بخواهید می‌دهد اما به سبب هوشمندی سازندگان، شما رسما توانایی استفاده‌ی صرف از یکی از این دو مورد را ندارید. اول از همه، نمی‌توان این حقیقت را که تقریبا نود و نه درصد جذابیت وولفنشتاین به شلیک‌های دیوانه‌وار بازیکنان و اکشن‌های بدون توقفش مربوط می‌شود انکار کرد و در چنین ساخته‌ای، استفاده از مخفی‌کاری بدون بهره‌برداری از اکشن، حکم یک شوخی نه‌چندان جذاب را دارد. از طرف دیگر، فرمانده‌های حاضر در The New Colossus برخلاف فرماندهان قسمت اول که پس از حضور شما تنها یک بار توانایی درخواست ارسال نیرو به پایگاه را داشتند، می‌توانند برای چندین و چند بار این کار را انجام دهند و اگر مخفیانه و در ابتدای کار آن‌ها را از پای درنیاورید، قطعا به شدت بلای جان‌تان می‌شوند. فرماندهانی که همواره اطلاعاتی مهم و مخفیانه را نیز با خود به همراه دارند و کشتن آن‌ها، تنها راه شما برای دسترسی به این اطلاعات است. این‌ها را بگذارید کنار حجم بالایی از طراحی مراحل فوق‌العاده‌ای که می‌شود از ماشین گیمز انتظار داشت و ما هنوز با آن‌ها مواجه نشده‌ایم، تا بفهمید که قطعا در این ساخته‌ی مورد انتظار، مجبور به برقرار کردن تعادلی خواستنی مابین این دو جنس از گیم‌پلی می‌شویم.

 

تصاویری از محیط بازی:

دانلود-بازی-Wolfenstein-II-The-New-Colossus دانلود-بازی-Wolfenstein-II-The-New-Colossus

دانلود-بازی-Wolfenstein-II-The-New-Colossus دانلود-بازی-Wolfenstein-II-The-New-Colossus

دانلود-بازی-Wolfenstein-II-The-New-Colossus دانلود-بازی-Wolfenstein-II-The-New-Colossus

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • OS: Win7, 8.1, or 10 (64-Bit versions)
    Processor: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 or better
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: Nvidia GTX 770 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB or better
    Storage: 55 GB available space

 

دانلود بازی Wolfenstein.II.The.New.Colossus-CODEX:


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش