تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی One Piece: World Seeker برای PC
  • بازدید : (570)
دانلود بازی One Piece: World Seeker برای PC

ONE PIECE: World Seeker PC-CODEX ©Dl4All

One Piece: World Seeker یک بازی اکشن ماجراجویی است که برای اولین بار در بین نسخه‌های مختلف این مجموعه، از ویژگی جهان باز (Open World) بهره می‌برد. بازیکن‌ها در این بازی کنترل شخصیت «مانکی دی لوفی» را از زاویه دید سوم شخص به دست می‌گیرند و باید در محیط‌های بزرگ که به‌صورت آزادانه قابل جستجو و گشت‌وگذار هستند، به مبارزه با دشمنان بازی بپردازند. همچنین مخفی‌کاری یکی از المان‌های برجسته در گیم‌پلی وان پیس: جهانگرد است. بازی One Piece: World Seeker بلندپروازانه‌ترین اثری است که تا به حال از مجموعه‌ی One Piece ساخته شده. کمپانی بندای نامکو از پتانسیل بازی ما با خبر است و می‌خواهد که در بالاترین سطح ممکن ساخته شود تا انتظارات طرفداران برآورده شود.


بازیکنان در قالب شخصیت لوفی می‌توانند آزادانه در جزیره Prison بگردند و از سوی شخصیت‌های بازی این انیمه نظیر اوساپ ماموریت‌های مختلفی را دریافت کنند. همچنین از طریق حالت‌های مختلف Haki، می‌توانید ساختار مبارزه و ویژگی‌های خود را تغییر بدهید. برای مثال در یکی از حالت‌های Haki، لوفی به سختی می‌تواند حرکت کند، اما ضربات وی قدرت بیشتری خواهند داشت. جدا از مبارزات، بازیکنان از حالت Haki برای مخفی‌کاری و علامت‌گذاری دشمنان هم می‌توانند استفاده کنند.

با علامت‌گذاری دشمنان می‌توانید به‌آرامی به آن‌ها نزدیک شوید و با یک ضربه، هدف‌تان را از بین ببرید. در کنار این موارد می‌توان به سیستم ارتقای درختی بازی هم اشاره کرد که جزئیات بالایی دارد و بازیکنان می‌توانند با توجه به شیوه‌ی مبارزه‌ای خود، حالت‌های متفاوت مبارزه‌ای لوفی را ارتقا دهند. در انتها مشخص شد که لوفی می‌تواند از دنده چهار معروف خود استفاده کند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 7 64-bit SP1
  • Processor: Intel Core i5-2300 or AMD A10-7850K
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: GeForce GTX 660 or Radeon HD 7950
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 25 GB available space

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش