تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Bastion برای PC
  • بازدید : (362)

Bastion | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bastion برای PC

| دانلود نسخه کامل TiNYiSO با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۸/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷۶۶ MB

معرفی بازی :

داستان بازی Bastion از همان تم تکراری مبارزه با ظلم و ستم استفاده می کند ولی اینبار با شکل و شمایلی متفاوت. داستان بازی حول شخصیتی به نام The Kid می چرخد که پسری با موهای سفید است که بسیار خشن و در عین حال آرام و خونسرد می باشد. وی تمام دوران زندگیش را با مادرش سپری کرده است و هیچ خاطره ای از پدر خود به یاد نمی آورد و اسم وی را نیز نمی داند. یکی از روزها The Kid به منزل خود باز می گزدد و با صحنه مرگ مادرش مواجه می شود و در می یابد که جهان درگیر یک سری تحولات و یا به عبارتی یک فاجعه عظیم شده است. اندکی بعد، به محلی به نام Bastion می رسد و با پیرمردی به نام Rucks آشنا می شود و تصمیم می گیرد تا با ظلم و ستم و دست های پشت پرده حاکم بر آنجا بجنگد، ولی مشکلات و موانع بر سر این راه، کار را برای The Kid سخت کرده است.


گرافیک هنری بازی از عموم عناوین آرکید یک سر و گردن بالاتر است. بازی دارای رنگ آمیزی های زیبا و دلنشینیست که بازیکن را محو خود می کند، گویی وارد دنیای نقاشی ها شده اید. تنها عیب گرافیک بازی طراحی برخی از محیط ها است که ساده هستند ولی در بیشتر مکان ها شاهد وجود المان هایی هستیم که محیط را شلوغ کرده است و صرفاً برای به چالش کشیدن بازیکن تعبیه شده اند. در طول بازی یک سری Sprits هم دریافت خواهید کرد که با Level Up کردن خود می توانید از این Spiritsها استفاده کنید. کار این ماده های جادویی دادن برخی قابلیت به بازیکن است، برای مثال با یکی از Spiritsها می توانید تعداد مخزن های Health خود را افزایش دهید و یا با دیگری بر تعداد زنده شدن خود پس از مرگ بیافزایید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Bastion برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bastion برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bastion برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bastion برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Bastion برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش