تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Destiny 2 برای PC
  • بازدید : (576)

Destiny 2 Full Unlocked PC-ALI213

دانلود-بازی-Destiny-2 روشنایی منبع قدرت و تاریکی دشمن آن است. بازی دستینی ۲ ترکیبی از زیبایی و البته داستانی سطحی است که سعی دارد تا بازیکن را به همراه دوستانش درگیر روایتی احساسی کند که هرچند با میان‌پرده‌های زیبا، قدرت خلق انیمشین‌ها را به نمایش می‌گذارد، اما به غیر از چند صحنه‌ی انگشت‌شمار نمی‌تواند روایتی قوی را ارائه دهد. داستان بازی، وقایع بعد از دی ال سی Destiny: Rise of Iron را روایت می‌کند، جایی که به دنبال حمله لژیون‌های سرخ، آخرین شهر به تسخیر آنها در آمده و با مسدود شدن نور یا Light، گاردین‌ها قدرت خود را از دست داده و پا به فرار گذاشته‌اند. چند سکانس آغازین دانلود بازی Destiny 2 پر هیجان است و به ویژه برای طرفداران مجموعه درگیر کننده؛ جایی که اوج ناامیدی را در کلمات گاست می‌شنوید و با موسیقی فوق‌العاده‌ای به دنبال راهی برای نجات خود می‌گردید. تکه تکه شدن اتحادی دیرینه و پخش شدن گاردین‌هایی که اکنون دیگر نور در وجود آنها نیست، تا قدرت بگیرند، عصاره‌ی اصلی داستان دستینی ۲ را تشکیل می‌دهد.


دستینی ۲ از نظر شخصی‌سازی سلاح‌ها، لباس‌ها و در مجموع هر آیتم یا وسیله‌ای آنقدر متنوع است که لحظه‌ای احساس تکراری شدن سلاحی را نخواهید داشت. بازی بالانس مناسبی در ارائه پوشش‌ها، سلاح‌ها و حتی وسیله نقلیه‌‌ دارد و در زمانی که احساس می‌کنید نیاز به سلاحی جدید دارید، سلاح مورد نظر را در مقابل‌تان قرار می‌دهد. همین موضوع هرچند چالش گشت و گذار در محیط‌های بازی را بی‌معنا می‌کند، اما از نظر روند بازی پیوستگی لازم را ایجاد کرده و حتی روند بازی را آسان می‌کند. البته نبود تنظیماتی برای افزایش چالش‌ها باعث شده تا بازیکنان حرفه‌ای آنچنان که باید درگیر کمپین بازی نشوند و بخش داستانی دستینی ۲ بیشتر برای مخاطبین عام محصولی مناسب باشد. امکان انجام مراحل با سایر بازیکنان در حالت Co-op دیگر تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای است که حتما باید آن را با دوستا‌نتان تجربه کنید. 

 

وسایل نقلیه زیبا، دشمنان متنوع و ماموریت‌های جانبی پر تعدادی که در انواع و اقسام و با اهداف متفاوتی در انتظار بازیکنان است، از دیگر جذابیت‌های ساخته بانجی به حساب می‌آید. بازی مانند سابق سه کلاس اصلی هانتر، وارلاک و تایتان را در اختیارتان می‌گذارد و هر یک از کلاس‌ها دارای تفاوت‌هایی در قدرت و عملکرد هستند. مانند اولین نسخه در دستینی ۲ نیز هر کلاس دارای چند قدرت منحصر به فرد است که با بازی کردن و ورود به EDZ می‌توانید آنها را به مرور آزاد کنید و نهایت لذت را از سوپر شارژها ببرید. تغییر دوربین از اول شخص به سوم شخص، حرکات نمایش زیبا برای ارتباط بیشتر بازیکنان، ماموریت‌هایی داینامیک که به صورت هفتگی برگزار می‌شوند، تنوع در گیم‌پلی که سازندگان به صورت ماهرانه‌ای به مرور در مقابل‌‌تان می‌گذارند و در انتها انبوهی از سلاح‌ها در انواع مختلف از معمول بگیرید.

 

تصاویری از محیط بازی:

دانلود-بازی-Destiny-2 دانلود-بازی-Destiny-2

دانلود-بازی-Destiny-2 دانلود-بازی-Destiny-2

دانلود-بازی-Destiny-2 دانلود-بازی-Destiny-2

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • OS: Windows® 7 / Windows® 8 / Windows® 10 64-bit (latest Service Pack)
    Processor: Intel® Core™ i3 3250 3.5 GHz or Intel Pentium G4560 3.5 GHz or AMD FX-4350 4.2 GHz
    GPU: AMD Radeon HD 7850 2GB or NVIDIA® GeForce® GTX 660 2GB or GTX 1050 2GB
    RAM: 6 GB RAM

 

دانلود بازی Destiny.2.Full.Unlocked-ALI213:


برچسب ها : ,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش