تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
مجموعه آموزشی آرایشگری مردانه با انواع مدل های مختلف کوتاه کردن مو
دسته بندی : تصویری,آموزشی,
  • بازدید : (503)

دانلود رایگان مجموعه آموزشی آرایشگری مردانه با انواع مدل های مختلف کوتاه کردن مو

.:: برای اولین بار در جهان با حجم 8 گیگابایت ::.
.:: کاهش حجم مجموعه از 19 گیگابایت به 8 گیگابایت بدون حذفیات و بدون افت کیفیت ::.
.:: آموزش گام به گام بیش از ده ها مدل مختلف کوتاه کردن موی مردانه ::.
.:: آموزش روش و تکنیک های پیرایش مردانه توسط اساتید برجسته موسسه Sassoon ::.

ABC Men Cutting Hair The Sassoon Way سه تکنیک پایه ی پیرایش مو، خطوط و لایه بندی ها را که با سری های ABC به تصویر کشیده شده اند نمایش می دهد که در اصلی ترین جنبه ی آموزشی خود مکمل داستان دنباله دار Sassoon هستند. دوره های آموزشی Sassoon از قلب سیستم خلاق ما در لندن منشاء گرفته و با توسعه و پیشروی به مدارس ما در سراسر دنیا، آکادمی ها، مراکز آموزشی و دیگر قسمت ها رسیده تا این اطمینان را حاصل کند که کارآموزان نه تنها از دوره های ما مهارت های واقعی تجاری را می آموزند بلکه با فرهنگ و متد های جدیدی نیز آشنا می شوند. دوره های ما به گونه ای طراحی شده اند که به صورت دائمی، راحت و با فکری رو به آینده پیش رفته و علاقه ی شدیدی را در مخاطب ایجاد کنند. این مجموعه در شما الهام بخش مهارت های ویژه ی تجاری خواهد بود و همچنین شما را با فرهنگی خاص به نام Sassoon آشنا می کند. این مجموعه آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت دانلود برای همه دریافت نمایید.


دانلود رایگان مجموعه آموزشی آرایشگری مردانه با انواع مدل های مختلف کوتاه کردن مو

- سرانجام مجموعه ی آموزشی پیرایش موی آقایان که منتظرش بودید از راه رسید! ABC Men Cutting Hair The Sassoon Way راهنمایی جامع و بی نقص برای آموزش تکنیک ها به پیرایشگران حرفه ای آقایان است.
- 3 دی وی دی کامل دربردارنده ی اطلاعات بی نقص که تمام اصول پایه و تکنیک های کلاسیک آرایشگری و پیرایشگری مورد نیاز شما را ارائه می کند.
- طریقه ی قیچی زدن مو با کمک شانه، کوتاهی با ماشین، لایه بندی، خطوط و دیگر نکات لازم در بخش های مختلف آموزش به صورت گام به گام.

سری A: چگونگی ایجاد موی لایه بندی شده ی کوتاه تر با خطوط حاشیه ی طبیعی، قیچی زدن مو با کمک شانه و کار با ماشین مو زن.
سری B: چگونگی ترکیب لایه ها با Graduation برای کنترل فرم اصلی مو، تناسب و شکل سر.
سری C: فرم موهای بلندتر با طول های داخلی کوتاه تر در ترکیب با مجموعه ای از حاشیه زنی های مختلف.
تغییرات ضروری در سراسر سری های مختلف به شما می آموزد که چگونه با ترکیب تکنیک های پایه می توان مجموعه ای کامل از مدل های روز را ایجاد کرد.
پس از کامل کردن و یادگیری دوره های ABC شما هرآنچه را که برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان نیاز داردید در کنار مجموعه ی بزرگی از نماهای مدرن و قابل تحسین مو را در ذهن و دستان خود خواهید داشت.

دانلود رایگان مجموعه آموزشی آرایشگری مردانه با انواع مدل های مختلف کوتاه کردن مو

اطلاعات فایل های ویدئویی این مجموعه آموزشی:
عنوان: ABC Men Cutting Hair The Sassoon Way
زبان: انگلیسی
کیفیت: DVD – خوب
فرمت: VOB
زیرنویس فارسی: ندارد
رزولوشن: 480×720
تعداد دی وی دی: 3 عدد
محصول: موسسه انگلیسی Sassoon
فشرده سازی:
فایل های اصلی این مجموعه شامل 3 دی وی دی و حجم 19 گیگابایت بود که در تمام سایت های داخلی و خارجی با همین حجم 19 گیگابایت منتشر شده است.
تیم ایرانیان دانلود برای اولین بار در جهان اقدام به فشرده سازی دی وی دی های این مجموعه کرده است، که توانست حجم این مجموعه را از 19 گیگابایت به تنها 8 گیگابایت کاهش دهد!
توجه داشته باشید که این کاهش حجم هیچ تغییری در کیفیت تصویر یا صدای فایل ها ایجاد نکرده است و کیفیت فایل های تبدیل شده با کیفیت فایل های اصلی کاملا برابر است.
همچنین لازم به ذکر است که فایل های اصلی این مجموعه به 10 زبان مختلف (به غیر از فارسی) دوبله شده اند که ما برای کاهش حجم بیشتر، تمام زبان ها به غیر از زبان انگلیسی را حذف کرده ایم که این مورد تنها موردی است که از این مجموعه حذف شده است زیرا همانطور که مشاهده می کنید دموهای هر یک از آموزش ها نیز حذف نشده اند.

دانلود رایگان مجموعه آموزشی آرایشگری مردانه با انواع مدل های مختلف کوتاه کردن مو

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

 

.:: دانلود تیزر تبلیغاتی محصول ::.



——————————

.:: DVD 1 ::.

.:: دمو آموزش A 1 ::.


.:: آموزش کامل A 1 ::.


.:: دمو آموزش A 2 ::.


.:: آموزش کامل A 2 ::.


.:: دمو آموزش A 3 ::.


.:: آموزش کامل A 3 ::.


.:: دمو آموزش A 4 ::.


.:: آموزش کامل A 4 ::.



——————————

.:: DVD 2 ::.

.:: دمو آموزش B 1 ::.


.:: آموزش کامل B 1 ::.


.:: دمو آموزش B 2 ::.


.:: آموزش کامل B 2 ::.


.:: دمو آموزش B 3 ::.


.:: آموزش کامل B 3 ::.


.:: دمو آموزش B 4 ::.


.:: آموزش کامل B 4 ::.



——————————

.:: DVD 3 ::.

.:: دمو آموزش C 1 ::.


.:: آموزش کامل C 1 ::.


.:: دمو آموزش C 2 ::.


.:: آموزش کامل C 2 ::.


.:: دمو آموزش C 3 ::.


.:: آموزش کامل C 3 ::.


.:: دمو آموزش C 4 ::.


.:: آموزش کامل C 4 ::.



منبع: ايرانيان دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش