تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Damnation برای PC
  • بازدید : (756)

Damnation | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Damnation برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۰۹/۰۵/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۸٫۳۵ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان بازی جنگ داخلی امریکا را روایت می کند که تا اوایل قرن بیستم میلادی ادامه پیدا کرده است. Prescott فردی جاه طلب که با قدرت مالی و تجهیزات نظامی پیشرفته ی خود، قصد تسخیر کامل امریکا را دارد. به شهرها حمله می کند و امریکا را به ویرانه ای مبدل ساخته است اما در این میان گروهی از انسانهای خواهان صلح که هرکدام برای سرنگونی Prescott دلایلی دارند، بر سر راه Prescott قرار می گیرند. Hamilton Rourke نام فردیست که شما کنترل وی را در در دست دارید. نامزد Rourke توسط نیروهای PSI (ارتش Prescott) ربوده شده است و او برای یافتن نامزدش پا به میدان نبرد نهاده است. داستان بازی همین است و تمامی سعی سازندگان در جذاب جلوه دادن داستان بیهوده بوده است.


بازیباز به سختی می تواند با شخصیتها ارتباط برقرار کند چرا که شخصیت پردازی بسیار ضعیف است. وقتی اکثر فاکتورهایی که در روایت داستان نقش دارند(مثل دیالوگها، انیمیشن ها، سینماتیکها و …) افتضاح کار شده باشند چه انتظاری از داستان می توان داشت. گیم پلی بازی تلفیقی از اکشن سوم شخص و پلتفرمینگ است اما در همه ی بخشهای گیم پلی ضعفهای شدید دیده می شود. سیستم هدف گیری بازی واقعا ضعیف است و مبارزات بی روح و خسته کننده ی بازی زجرآور هستند. سلاحهای بازی به بدترین شکل ممکن طراحی شده اند و به هیچ وجه حس اکشن و مبارزه را در بازیباز زنده نمی کنند. مبارزات بیشتر حالت اجباری دارند. در واقع اکشن و تیرندازی در بازی بهانه ای برای وقت گذرا نیست! کنترل بازی اصلا خوب نیست و به سختی می توان ضعفهای آن را توصیف کرد. Rourke به هنگام تیر اندازی کوچکترین حرکتی نمی کند انگار سلاحها هیچ فشاری بر بدن وی وارد نمی کنند. او توانایی حمل سه سلاح را بطور هم زمان دارد. سلاحهای بازی با استاندارد همه ی بازیها تفاوت دارند. یکی از معدود بخشهای جذاب بازی که یکی دوبار اول جذاب خواهد بود، رانندگی با وسایل نقلیه است (وسایل نقلیه ای شبیه به موتور) اما متاسفانه محیط هایی که برای رانندگی طراحی شده اند، بدترین شکل ممکن را دارا هستند و سایر ایرادات رانندگی مثل افت سرعت بدون دلیل از جذابیت آن کاسته اند. در واقع ایرادات کوچک Damnation دست به دست هم داده اند تا مشکلات بزرگتری را بوجود آورند و گاها مشکلاتی را بوجود آورده اند که نظیر آنها در کمتر بازی ای دیده شده است. بافتها علاوه براینکه بی کیفیت هستند و با آبجکت مورد نظر همخوانی ندارند بدلیل اینکه غیر حرفه ای بر اجسام اعمال شده اند به پوستر شباهت دارند. یکی از ویژگیهای مثبت Unreal Engine (همان انجینی که Gears of War با آن ساخته شده است) نورپردازی و سایه زنی قوی در این انجین است که متاسفانه Damnation از این حیث با اکثر بازیهای ساخته شده با این انجین تفاوت دارد. جای منبع نور مشخص نیست (از همه طرف نور می تابد). گاهآ نوری که یک لامپ کوچک تولید می کند از نور خورشید به هنگام ظهر بیشتر است. سایه ها هم بدتر از نورپردازی هستند. فرورفتن سایه های آبجکتهای مختلف درهم، امری عادیست که به دفعات مشاهده خواهید کرد (بدلیل وجود چندین منبع نوری). حتی گاهی اوقات سایه ی شخصیتها نیز از دیوار و سایر اشیا عبور می کند. محیطهای بزرگ مشخصآ باید تخریب پذیری بالایی داشته باشند، همچنین از فیزیکی قوی بهره ببرند اما علاوه براین که تخریب پذیری محیط تقریبا صفر است، فیزیک بازی نیز بسیار ضعیف طراحی شده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Damnation برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Damnation برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Damnation برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Damnation برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Damnation برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش