تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای XBOX360
  • بازدید : (638)

Far Cry 3 Blood Dragon | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای XBOX360

قابل اجرا بر روی کنسول های JTAG |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۵/۰۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
تصویر: XBLA
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۱٫۳۲ GB

نقد و بررسی بازی :

در سال ۲۰۰۷ دنیا از عواقب پس از جنگ های اتمی رنج می کشد اما یک جزیره ناشناخته در دوره جدید خود به سر می برد، گویی ربات ها و موجودات فرازمینی در آنجا حرف اول را می زنند و تمامی حیوانات و عوامل در این سرزمین در گونه های پیشرفته تری ظاهر شده اند. یک گروهک به رهبری ژنرال Sloan با به وجود آوردن یک سری پایگاه خاص در حال آزمایش بر روی دایناسورها می باشد و گویی اهداف خاصی را در سر می پرورانند. سرهنگ رکس پاور کلت (SGT. Rex Power Colt) با عمل هایی که بر رویش انجام می شود، تبدیل به یک Cyber Soldier می شود و همراه با دیگر هم تیمی هایش وظیفه ورود به تاسیسات دشمن و بر ملا کردن رازهایشان را دارد، ولی در این میان یک سری محاسبات درست از آب در نمی آید و رکس شاهد اتفاقاتی می شود که تصمیمش را برای ادامه روند کاری تغییر می دهد.


روند کلی گیم پلی در بسیاری موارد بسیار شبیه به Far Cry 3 است. تصرف کمپ های دشمنان به هر روشی که مایلید! مخفی کاری، باران گلوله و یا ترکیبی از آن دو… اما Blood Dragon تنها به تقلید از بازی اصلی بسنده نمی کند و در روند گیم پلی دست به خلاقیت های جالبی نیز می زند. تصرف کمپ ها در بازی کمی با بازی اصلی متفاوت است. در هر کمپ، سپری از انرژی وجود دارد که باعث می شود اژدهایان غول پیکر و سرخ رنگ بازی نتوانند وارد آن ها شوند. حال برای تصرف یک کمپ شما می توانید به روش های بازی اصلی عمل کرده و کمپ را صاحب شوید.(مخفی کاری، اکشن تمام عیار و …) و یا با نفوذ به داخل کمپ سپر حفاظتی را از کار انداخته، گوشه ای به انتظار بنشینید و نظاره گر باشید که چگونه اژدهای عزیز ترتیب تک تک سربازان سایبرگ دشمن را می دهد و از تم صدای رباتیک آن ها درهنگام مرگ لذت ببرید. در اولین نگاه دنیای Blood Dragon را به صورت یک سرزمین نقاشی شده و رنگی خواهید دید. رنگ های شاد چیزیست که به وضوح در این عنوان دیده می شود که با مخلوط شدنش در هوایی گرگ و میش حالتی خاص را به وجود آورده است. از نظر جلوه های بصری و نور پردازی بازی Blood Dragon قابل قبول واقع شده و صرفاً افکت های حاصل از انفجار جیپ های جنگی و … خوب طراحی شده اند. چیز دیگری که واقعاً یک حس خوب را القا کرده طراحی صحنه های سینمایی بازیست که شبیه به بازی های قدیمی می باشد و به خوبی این ابتکار برای این عنوان در نظر گرفته شده است. میان پرده های بازی با استایل بصری خاص خود و حالت کارتونی ای که دارند شما را به یاد انیمیشن های اکشن سال های دور و میان پرده های بازی هایی نظیر MK های دو بعدی می اندازد. صداپیشگی شخصیت اصلی بر عهده ی Michael Biehn بوده که به خوبی از عهده ی این کار برآمده است. اوج هنرنمایی وی را می توان در همان دقایق ابتدایی بازی و بخش تمرینات مشاهده کرد. جایی که وی در اعتراض به آموزش مضحک بدیهیاتی نظیر راه رفتن، چرخیدن، پریدن، شلیک کردن و… لب به اعتراض می گشاید و جلوه ای جالب از خودآگاهی عجیب موجود در بازی و ارتباط مستقیم با گیمر را به نمایش می گذارد. علاوه بر صداپیشگی با کیفیت، موسیقی نیز نقش عمده ای را در فضاسازی یک اثر Retro Futuristic به عهده می گیرد و گاهی شما را در موقعیتی قرار می دهد که گویی در حال لذت برد از RoboCop در دوران کودکیتان هستید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Far Cry 3 Blood Dragon برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش