تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی WWE 2K17 برای PS4
دسته بندی : بازی کنسول,بازی PS4,
  • بازدید : (1114)

WWE 2K17 | تاپ 2 دانلود

یکی از سری بازی های پرطرفدار که هر ساله نسخه جدیدی از آن ها به بازار عرضه می شود، سری WWE 2K می باشد. هم اکنون نیز نسخه جدیدی از این سری با نام WWE 2K17 برای کنسول پلی استیشن ۳ توسط ۲K Sports منتشر شده است. نسخه سال ۲۰۱۷ این بازی چهارمین نسخه ساخته شده زیر دست ۲K است. سری بازی‌های WWE هیچگاه یک شاهکار نبوده‌اند و تنها برای طرفداران این سری ارزشمند هستند اما می‌توان گفت هنگامی که این بازی از کمپانی THQ به ۲K رسید، اوضاع بازی رفته رفته بهتر شد و شاهد مدل سازی‌های طبیعی‌تری در بازی بودیم. طبیعتا، هر فرنچایزی با گذر زمان، باید از همه نظر پیشرفت کند. این قضیه، درمورد نسخه ی جدید سری عناوین WWE 2K نیز صدق می کند. ۲K هرساله چیز جدیدی را به این سری اضافه می کند که ما را به خرید آن متقاعد می کند. WWE 2K17 دارای بزگترین لیست ورزشکاران در تاریخ فرانچایز خود است. مثلا A.J. Styles یکی از پردرخواست ترین ورزشکارانی بود که احتمالا در این نسخه از بازی شاهد آن باشیم. همچنین کشتی گیرانی از NXT نیز به این لیست اضافه شده اند. همچنین موسیقی متن WWE 2K17، شامل ۱۳ آهنگ از سبک‌های مختلف می باشد.


تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی WWE 2K17 برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی WWE 2K17 برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی WWE 2K17 برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی WWE 2K17 برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی WWE 2K17 برای PS4 | تاپ 2 دانلود

نکته :

این دیتا برای کسانی هست که بازی را از شبکه PSN خریداری کردند و هیچ ربطی به هک کنسول PS4 نداره. در ضمن می توانید در نظرات دیتای بازی های PS4 را درخواست بدید تا در اسرع وقت در سایت قرار گیرند.

 

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

 

icon-download  لینک های دانلود


برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش