تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Crisis Core Final Fantasy VII برای PSP
دسته بندی : بازی کنسول,بازی PSP,
  • بازدید : (840)

Crisis Core Final Fantasy VII | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crisis Core Final Fantasy VII برای PSP

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۸/۰۳/۲۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PSP
نوع بازی: اکشن/نقش آفرینی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO 
زبان:  ENG
حجم فایل: ۱٫۱۰ GB

اطلاعات بازی :

داستان بازی از جایی شروع می شود که یکی از سربازان درجه یک شینرا به نام جنسیس گم می شود و مدیر اجرایی این شرکت یعنی لازارد , زک فیر (شخصیت اصلی بازی) و انجیل (دوست و استاد زک) را برای پیدا کردن جنسیس و بقیه ی سربازانی که پشت سر هم در حال ناپدید شدن هستند فرا میخواند. زک و انجیل برای تحقیقات راهی ووتای میشوند. در این بین باز هم یکی دیگر از سربازان درجه یک ناپدید میشود! یعنی انجیل. این بار زک به همراه فردی دیگر از گروه تورکس (محافظان مخصوص شینرا به نام تی سنگ) به دهکده ای که جنسیس و انجیل در آن به دنیا آمده اند راهی میشوند تا بلکه سرنخ هایی به دست بیاورند. در آن دهکده مادر انجیل را ملاقات می کنند و… همانطور که میبنید داستان بازی ضرب اهنگ تندی دارد و امکان ندارد که لحظه ای شما را کسل کند. هر لحظه کنجکاو خواهید بود که چه اتفاقی خواهد افتاد. میتوان اصلی ترین دلیل برای ادامه ی بازی را داستان آن دانست.


سبک بازی Action RPG می باشد و ممکن است با مزاق بیشتر افراد جور بیاید زیرا هم عناصر اکشن را همراه با خود دارد و هم عناصر نقش آفرینی! نه زیاد ساده است نه خیلی پیچیده پس همه میتوانند از گیم پلی این عنوان لذت ببرند. در این بازی نیز همانند بیشتر عناوین نقش آفرینی ۳ پارامتر اصلی که عبارت اند از HP و MP و AP وجود دارد! HP که همان مقدار سلامتی می باشد و MP پارامتری می باشد که هر مقدار از جادو استفاده کنید مقدارش کم می شود و AP نیز برای جاخالی دادن و دفاع است! سیستم XP در بازی وجود ندارد اما کاراکتر Level Up می شود. در طول بازی نیز میتوانید قدرت ها و جادو های جدیدی بخرید که جذابیت خاص خود را دارا میباشند. مبارزه با غول آخر های نیز بسیار نفس گیر بوده و به بهترین شکل طراحی شده اند! و سختی هایی دارند که بازیباز را مجبور به grind کردن کاراکتر میکند. برای grind کردن نیز سازندگان چاره ای اندیشیده اند! مراحل جانبی. بیش از ۱۰۰ ها مراحل جانبی که میتوانید از طریق آن آیتم های جدید را به دست آورده و کاراکتر را قوی تر کنید. البته برخی از مراحل جانبی به شدت سخت میباشند از نکات منفی این بخش نیز میتوان به دوربین نامناسب آن اشاره کرد. در کل اسکوئر انیکس نیز در این بخش سنگ تمام گذاشته! اگر کمی روند بازی پیچیده تر بود گیم پلی بی نقص تر می شد. درباره ی گرافیک باید گفت که در زمان خود یکی از بهترین ها را در پی اس پی دارا بوده است. با این حال از همان اول تمرکز سری final fantasy بر روی گرافیک نبوده و نخواهد بود زیرا اصل این سری بیشتر به گیم پلی و داستان غنی آن میباشد. طراحی هنری بازی بسیار زیبا می باشد و محیط ها به زیبایی طراحی شده اند. از نظر تکنیکی نیز بازی در سطح قابل قبولی می باشد. cg های بازی بسیار زیبا بوده و نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. از نکات مثبت میتوان به طراحی کاراکتر های بازی اشاره کرد. غول آخر های نیز بسیار خلاقانه مدلسازی شده اند. در کل میتوان گفت گرافیک بازی در سطحی می باشد که حتما رضایت شما را جلب خواهد کرد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Crisis Core Final Fantasy VII برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crisis Core Final Fantasy VII برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crisis Core Final Fantasy VII برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crisis Core Final Fantasy VII برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crisis Core Final Fantasy VII برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crisis Core Final Fantasy VII برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Crisis Core Final Fantasy VII برای PSP | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش