تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
تریلر معرفی عنوان This War of Mine | در جنگ٬ هر فردی سرباز نیست!

this war of mine

بازی های زیبا و باایده های داستانی زیادی در دنیا وجود دارند و یا در حال ساخت هستند. عنوان This War of Mine نیز از این قاعده پیروی می کند. در جنگ ها کشتار می شود ولی آیا کسی هست که بپرسد آیا تمام کسانی که در جنگ هستند٬ سرباز می باشند؟ عنوان This War of Mine نیز این ایده را هدف قرار داده است و ما را به درون یک جنگ مدرن می برد اما نه به عنوان یک سرباز حرفه ای٬ بلکه زاویه دید کاملا متفاوت است و شما اینبار در نقش یک گروه بازمانده هستید.


کسانی که در جنگ برای بقا تلاش می کنند و با جنگ هیچ ارتباطی ندارند اما ناخواسته٬ جزئی از آن می شوند. در ادامه می توانید تریلر معرفی این عنوان را مشاهده کنید و لذت برید. در این بازی مرگ و زندگی افراد گروه به بعضی تصمیمات شما بستگی دارد و همه٬ بسته به میزان وجدان شماست. به عنوان مثال می توانید کسی را قربانی کنید برای زنده ماندن خودتان و یا دیگران! در جنگ خوب و بد وجود ندارد و برای کسانی که سرباز نیستند٬ فقط بقا معنی پیدا می کند.

سازنده بازی نیز در This War of Mine وظیفه شما را یک کلمه عنوان کرده است. بقا! در This War of Mine شما به مواد غذایی٬ درمانی و موارد بسیار دیگر احتیاج دارید اما روز ها٬ شما با وجود تک تیر اندازان نمی توانید کاری انجام دهید و تنها به تجارت٬ سرگرمی و ارتقا مشغول هستید. اما در شب ها٬ می توانید به جستجو بپردازید و به دنبال غذا برای خود و یا دیگران بگردید.
منتظر اطلاعات بسیار بیشتر در روز های آتی در مورد این عنوان باشید.عنوان This War of Mine حاصل ماه ها تلاش و زحمت ۱۱bit studios است و در سال جاری عرضه خواهد شد.

hd

sd

منبع: گيمفا


برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش