تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود آهنگ جدید شهرام صولتی به نام به سلامت یارم
دسته بندی : صوتی,موزیک ایرانی,
  • بازدید : (371)

دانلود آهنگ جدید شهرام صولتی با نام به سلامت یارم با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ به سلامت یارم از شهرام صولتی

دانلود آهنگ جدید شهرام صولتی به سلامت یارم

دانلود آهنگ به سلامت یارم از شهرام صولتی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید


دانلود آهنگ به سلامت یارم
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download Download

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید شهرام صولتی با نام به سلامت یارم

توی چشمات بی وفایی خونه کرده
میگی سخته واسه تو موندن با من
نمیخواستم ولی این خواست خودت بود
برو وقتی که دلت خواست واسه رفتن

بیخیال من که بی تو وعشقت
واسه این زندگی کم میشه علاقم
در و وقتی که میری جوری ببندی
که بریزه رو سرم سقف اتاقم

اینا تقصیر غروره نه نگاهت
واسه تو عاشقی زوره به سلامت
میگی آتیش میگیره وقت تو با من
برو جونم برو عمرم به سلامت

من همین لحظه ی دنیا تورو میخوام
اگه آینده رو میخوای به سلامت
با خوشی های دروغی نمیخندم
تو اگه خنده رو میخوای به سلامت

به سلامت میری به سلامت
اگه از من سیری به سلامت
به سلامت یارم به سلامت
تو گلی من خارم به سلامت

همه اشکامم اگه مثل یه سد شه
نمیتونه جلوی راتو بگیره
اگه آسونه به سلامت
برو خوش باشی عزیزم به سلامت

اینا تقصیر غروره نه نگاهت
واسه تو عاشقی زوره به سلامت
میگی آتیش میگیره وقت تو با من
برو جونم برو عمرم به سلامت
به سلامت میری به سلامت
اگه از من سیری به سلامت
به سلامت یارم به سلامت
تو گلی من خارم به سلامت


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش