تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Infinite Undiscovery برای XBOX360
  • بازدید : (464)

Infinite Undiscovery | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Infinite Undiscovery برای XBOX360

| بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۸/۰۹/۰۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۱۲٫۵ GB

نقد و بررسی بازی :

Infinite Undiscovery عوان شرکت tri-Ace، خالق عناوینی چون Star Ocean و Valkyrie Profile است که توسط Hiroshi Ogawa، بازیساز خوش زوق این شرکت ساخته شده است. ایده اصلی ساخت IU سال ها پیش توسط Joe Asanuma، یکی از موسسین و طراحان شرکت tri-Ace، مطرح شد و حتی مراحل اولیه ساخت آن نیز طی شد اما این ایده به قدری بزرگ و بلند پروازانه بود که سخت افزار های موجود توانایی تحقق بخشیدن به آن را نداشتند. از این رو پروژه ساخت آن توسط tri-Ace به حالت تعلیق درآمد و عنوان معرفی شده توسط گیمرها به دست فراموشی سپرده شد. با ورود به نسل هفتم کنسول های خانگی در حالی که اکثر علاقه مندان RPG های ژاپنی و حتی طرفداران متعصب tri-Ace امیدی به ساخته شدن عنوان مذکور نداشتند، شرکت Square Enix در کمال ناباوری در یکی از میهمانی های خود خبر از ساخت بازی جدید خود با نام Infinite Undiscovery بر اساس ایده های اولیه ساخت بازی توسط شرکت tri-Ace به صورت انحصاری برای کنسول XBOX360 داد.


در مورد IU در یک کلام به صورت مختصر و مفید می توان گفت که IU شبیه به هیچ یک از بازی های RPG ژاپنی دیگر نیست، چه از لحاظ داستان و شخصیت ها و چه از لحاظ گیم پلی. با ورود به IU اولین نکته ای که باعث تعجب شما می شود داستان عجیب و غریب آن است. در دنیای IU صلح و آرامش در بین تمام مردم برقرار بود تا اینکه گروهی عجیب و مرموز با نامOrder of Chains به رهبری شوالیه وحشت، Leonid، ماه را از طریق زنجیر به زمین متصل می کنند! تا با استفاده از نیروی جادویی ماه به اهداف شوم و شیطانی خود جامع عمل بپوشانند. اما به زنجیر کشیده شدن ماه به قیمت بر هم خوردن تعادل بین ماه و زمین تمام شده که در نتیجه آن تمام موجودات زنده در خطر نابودی قرار می گیرند. در این میان قهرمان شجاع و نیرومندی به نام Sigmund تصمیم می گیرد که با پاره کردن زنجیر متصل کننده ماه به زمین برای همیشه به این بحران خاتمه بخشد و فرقه زنجیر را برای همیشه نابود کند… . اما درست در زمانی که خود را آماده می کنید که با Sigmund ضرب شست جانانه ای به فرقه شمشیر نشان داده و آنها را به سزای اعمال پست و پلیدشان رسانده و به احتمال زیاد در بین راه یک شاهزاده جوان و زیبا را نیز به همسری خود درآورید! متوجه می شوید که شخصیت اصلی بازی Sigmund نیست! شخصیت اصلی بازی حتی دوست Sigmund و یک قهرمان مشابه نیست! قهرمان داستان ما پسر فلوت زن جوان و ساده و صد البته بدشانسی! به نام Capell است که از بد روزگار بسیار شبیه قهرمان داستان، Sigmund، است! از این رو توسط نیروهای فرقه زنجیر دستگیر شده و به زندان انداخته می شود اما توسط گروه مبارزان علیه فرقه زنجیر از زندان نجات داده شده و ناخواسته وارد گروه آنها، که او را با Sigmund اشتباه گرفته بودند، می شود و… و این سه نقطه یعنی سرآغاز بدبختی! سیستم مبازات همانند کارهای قبلی شرکت tri-Ace به صورت Action-RPG بوده که تاکید زیادی بر روی مبارزات سریع و برق آسا دارد. شما می توانید از میان شخصیت های موجود دو نفر را انتخاب کرده و همراه با آنها وارد مبارزات شوید. از بین این سه شخصیت کنترل یکی از آنها در اختیار شما و کنترل دو نفر دیگر در اختیار هوش مصنوعی قدرتمند بازی قرار می گیرد. البته شما می توانید با استفاده از قابلیت Connect با یک فرد دیگر گروه ارتباط بر قرار کرده و یا بعضی از ضربات او را اجرا کرده و یا به همراه او همانند عنوانی چون Over Zenith، کمبوهای ترکیبی فوق العاده جذابی را اجرا کنید. همانند محیط های بازی گرافیک بازی نیز به سمت بازی های واقع گرایانه متمایل است. محیط های گسترده و وسیع بازی از جزییات خوبی برخوردار بوده و حس زنده بودن را به خوبی به گیمر ها القا می کند. مدل سازی شخصیت ها مخصوصا شخصیت های اصلی، از جزییات نسبتا زیادی برخوردار هستند و در حد قابل قبولی قرار دارند. سایه زنی های دینامیک و پویا، Draw Distance عالی محیط و افکت های زیبای آب و مه، نوید از یک بازی نسل بعد واقعی را می دهند. نرخ فریم بازی علارغم اکشن سریع بازی بر روی عدد ۳۰ ثابت است و تنها در معدود مبارزات که دشمنان بسیار زیادی وارد صحنه مبارزه می شوند، اندکی شاهد افت فریم خواهید بود. مهم ترین ایراد گرافیکی بازی استفاده بیش از حد از رنگ های مرده برای القای یک نوع حس منفی و جو تاریک بازی است که با جو شاد بازی های JRPG در تناقض است. البته این نکته را نباید فراموش کرد که IU شبیه بازی های هم سبک خود نیست.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Infinite Undiscovery برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Infinite Undiscovery برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Infinite Undiscovery برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Infinite Undiscovery برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Infinite Undiscovery برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Infinite Undiscovery برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود 

DVD 1

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

DVD 2

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش