تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود sXe Injected 15.1 – نرم افزار ضد تقلب بازی Counter-Strike 1.6
  • بازدید : (503)

نرم افزار ضد تقلب

با توجه به اینکه کدهای تقلب و ترینرها و راه های زیادی برای خراب کردن یک بازی ساده و جوانمردانه وجود دارد، همیشه سرورهای بازی های آنلاین با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. این تقلب ها و مشکلات به صورت روزانه در حال افزایش است.


استفاده از نرم افزارهای ضد تقلب برای مقابله با تقلب ها و ترینرها

برای برطرف کردن این مشکل و پاکسازی سرورها، نیازی به وجود ۲۴ ساعته ی یک ادمین برای بن کردن متخلفان نیست. بهترین راه حل استفاده از نرم افزارهای آنتی چیت می باشد. از آنجایی که بازی Counter-Strike بزرگترین شکار برای متخلفان و چیترها محسوب می شود، نگاه برنامه سازان بر روی این بازی منعکس شده است.

از این رو چندین نرم افزار ضد تقلب یا Anti-Cheat برای این بازی روانه ی بازار شده است. البته متأسفانه همه ی آن ها نتوانستند در برابر متقلب ها مستحکم باشند و شناساگرهای ضعیفشان قدرت شناسایی زیرک ترین تقلب ها را نداشتند.

در میان چندین نرم افزار آنتی چیت، طبق انتخاب همه و همچنین استاندارد شرکت Valve ، نرم افزار Sxe Injected بهترین نرم افزار در این زمینه انتخاب شده است. این انتخاب توسط چندین سال فعالیت تعیین شده است.

نرم افزار ضد تقلب رایگان sXe Injected برای مقابله ی کامل با متخلفان و نرم افزارهای تقلبی

Sxe Injected یک نرم افزار ضد تقلب برای سرورهای بازی های Counter-Strike 1.5 , Counter-Strike 1.6 , Counter-Strike 1.8 , Counter-Strike 1.19 , Counter-Strike 1.21 , Counter-Strike Zero , Counter-Strike Condition Zero و تمام نسخه های ما قبل بازی Counter-Strike Source می باشد.

صاحبان سرورها با نصب این آنتی چیت می توانند یک امنیت عالی و بی نقص و کاملاً هوشمند و اتوماتیک را عرضه نمایند. بازیکنان نیز می بایست نسخه ی Client نرم افزار Sxe Injected را نصب کنند تا بتوانند وارد سرورهایی شوند که توسط Sxe Injected پشتیبانی می شود.

این نرم افزار علاوه بر جلوگیری از ورود متخلفان، از نصب بودن یا استفاده ی هر کاربر از هرنوع کد تقلبی نیز جلوگیری می کند. یعنی هر بازیکن، تنها به صورت عادی و بدون استفاده از کدهای تقلب قادر است بازی Counter-Strike خود را باز کند. اگرچه هنوز هم که هنوزه مشکلات زیادی در این بخش وجود دارد.

هنوز هم تعداد بی شماری متقلب به راحتی وارد این سرورها می شوند. البته Sxe Injected به سرعت دیتابیس خود را آپدیت می کند و در زمان های نزدیک آپدیت های جدید را منتشر می کند. سرورها نیز خود را با نسخه ی جدید Sxe Injected آپدیت می کنند و این یعنی بازیکنان نیز حتماً می بایست نسخه ی Sxe Injected خود را به روز کنند. در غیر این صورت حق اتصال به سرورهای Sxe Injected را نخواهند داشت.

نرم افزار ضد تقلب Sxe Injected یک نرم افزار آرژانتینی می باشد که توسط گروه معتبر Local Strike که نمایندگی های جهانی دارد اداره می شود. کار را این نرم افزار بسیار راحت است. کافی است که Sxe Injected را نصب کنید و آن را اجرا کنید. حالا بدون انجام هیچ کاری، بازی خود را اجرا نمائید. به محض اجرا شدن بازی، Sxe Injected  بازی را شناسایی کرده و پیغامی مبنی بر Game Injected می دهد. سپس، نرم افزار به صورت اتوماتیک Minimize شده و بازی اجرا می شود.

آخرین تغییرات ایجاد شده:

  • (+) Add: GlobalBan detection methods
  • (!) Fix: Steam “window name” error
  • (!) Fix: Hud on steam for screenshot viewer
  • (!) Fix: Bug fixing

* توجه: برنامه ی sXe Injected تنها بر روی شورتکات اصلی بازی که در Desktop ایجاد می شود، قابل اجرا است. در غیر این صورت sXe Injected از اجرای بازی جلوگیری کرده و ارور Intercepting Error را نمایش می دهد. توجه داشته باشید که این شورتکات در محل نصب بازی وجود ندارد! در صورتی که شورتکات ایجاد شده در دسکتاپ را که آیکون آن Counter-Strike-Icon است، به اشتباهی پاک کردید از روش زیر استفاده کنید:

- ابتدا یک کپی شورتکات از فایل hl.exe موجود در محل نصب بازی در Desktop بسازید.
- روی شورتکات ساخته شده کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید. در Properties به تب Shortcut بروید و در بخش Target در انتهای آدرس شورتکات جمله ی زیر را با یک فاصله بنویسید. مثل نمونه ی زیر:
C:\Program Files\Counter-Strike 1.6\hl.exe” -nomaster -game cstrike”

hl-shortcut

- تغییرات را ذخیره کنید.
- نرم افزار sXe Injected را باز کنید و بعد از اجرا شدن کامل sXe Injected بازی را از طریق شورتکاتی که ساختید اجرا کنید.

دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 10.18 MB

دانلود فایل در یک بخش

پسورد فايل: www.armandownload.com
منبع: آرمان دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش