تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود آهنگ مهدی مقدم به نام دوباره دل داد
دسته بندی : صوتی,موزیک ایرانی,
  • بازدید : (384)

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم با نام دوباره دل داد با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ دوباره دل داد از مهدی مقدم

دانلود آهنگ مهدی مقدم دوباره دل داد

دانلود آهنگ دوباره دل داد از مهدی مقدم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید


دانلود آهنگ دوباره دل داد
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download Download

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید مهدی مقدم با نام دوباره دل داد

 

اونی که پشت پنجره تو انتظاره

کاری بجز دیدن تو دیگه نداره

تا وقتی از راه برسی اینجا میشینه

این ساعتا سخته ولی براش شیرینه

هوایی که دلم میخواد با عطر تو داره میاد

با دیدن نگاهت باید دوباره دل داد

دنبال یه جمله دارم همش میگردم

وقتی که اینجا میرسی بهت بگم من 

چی بهتر از دوست دارم میشه بهت گفت

آره وقت بهت میگم دوست دارم من

هوایی که دلم میخواد با عطر تو داره میاد

با دیدن نگاهت باید دوباره دل داد


برچسب ها : ,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش