تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی ترسناک Dream of the Blood Moon برای PC

برای اولین بار میان تمام وب سایت ها

نسخه ی کامل و نهایی بازی

بازی ترسناک Dream of the Blood Moon

در چند سال اخیر بازی های ترسناک زیادی روانه ی بازار شده است. اگر اهل این بازی ها باشید بی تردید با Slender Man آشنا هستید. این بازی در ابتدا اسم و رسم زیادی نداشت تا اینکه منتقدان و گیمرهای حرفه ای برای محک زدن آن اقدام کردند. نتیجه چیزی بود که شاید باورش کمی سخت باشد! طبق نتایج این بازی در سال ۲۰۱۲ ترسناک ترین بازی شناخته شد.


بازی ترسناک Dream of the Blood Moon

در اواخر سال ۲۰۱۲ یک بازی ساز حرفه ای از محبوبیت به دست آمده توسط بازی Slender Man استفاده کرد و با ساخت یک بازی جدید و مشابه بسیاری را شگفت زده کرد. این سازنده TheUnbeholden نام دارد. او نام بازی خود را Dream of the Blood Moon گذاشته است. این بازی، در سبک اول شخص با ژانر ترس و بقا (Survival Horror) می باشد.

بازی ترسناک Dream of the Blood Moon پس از کمی گذشت زمان توجه بسیاری را به خود جلب کرد. سازنده ی بازی به وضوح حقیقت را گفته است. او در وب سایت این بازی گفته است که این بازی الگو گرفته شده از سری بازی های Slender Man می باشد. اما شاید او هیچوقت به این فکر نمی کرد که بازی او به این مقدار محبوب و بزرگ شود!

Slender Man به قدری الگوی مناسبی برای بازی سازها بود که چندین و چند بازی مشابه آن ساخته شده است. شاید TheUnbeholden نیز تنها به این فکر بود که بهتر است مثل دیگر بازی ها یک بازی ساده تهیه کند. اما مطمئناً او از چیزی که پیش آمد بی خبر است! بازی او بسیار محبوب و معروف شد. بازی ترسناک Dream of the Blood Moon در چند جشنواره ی بازی به نمایش درآمد و این باعث شد که هر گیمر علاقه مند به بازی های ترسناک سری به این بازی بزند.

از داستان و محتویات بازی ترسناک Dream of the Blood Moon چیز زیادی فاش نشده است. اما در حد کم توضیحاتی داده شده است. به نظر جریان بازی در یک کابوس اتفاق می افتد که در آن پسری جوان (کاراکتر اصلی بازی) وارد وهم و خیالی بسیار ترسناک و هولناک می شود. بر روی صورت او ماسکی عجیب قرار دارد. او در جنگلی تاریک و مه آلود بدون هیچ چیزی برای دفاع از خود حرکت می کند. البته در بعضی از عکس های بازی دیده شده است که کاراکتر دیگری نیز وجود دارد. این که او دوست شماست یا نه مشخص نیست.

به هر حال داستان با همین ماجرا پیگیری می شود. شما بعد از کمی جستجو آثار و علائم عجیبی مشاهده می کنید. سنگ قبرهایی بزرگ که روی آن ها جملاتی مشابه و یکسان نوشته شده است. جمله ی معروفی که شعار اصلی این بازی است و آن جمله ی six tears, six regrets – five to solve and one misplaced – bring them to my tree می باشد.

 

dream-of-the-blood-moon-01

این موارد تا اینجا زیاد شبیه به بازی Slender Man نبوده است. بهتر است برعکس دیگر بازی ها که خیلی از هیولای اصلی چیزی نشان نمی دهد، به شما هیولای اصلی را معرفی کنیم. کاراکتر ترسناک این بازی زنی می باشد با مشخصاتی بسیار شبیه با Slender Man . این زن دست و پاهای درازی دارد و مثل Slender Man دستان او انگشتان ترسناک و برنده ای دارد.

چهره ی او مشخص نیست و چشمان بزرگ و سیاه او نیز از ویژگی های مخصوصش می باشد. در بسیاری از وب سایت ها این شخصیت را Slender Woman نامیده اند و حتی شایعاتی مبنی بر اینکه یک بازی با حضور هر دوی این کاراکترها نیز ساخته می شود بر سر زبان ها افتاده است. در وب سایت های مختلف و سایت های طراحی عکس ، تصاویر زیادی از حضور این دو کاراکتر در کنار هم دیده می شود. گویی که این دو کاراکتر دو عاشق و معشوق هستند که دقیقاً برای یکدیگر ساخته شده اند.

 

dream-of-the-blood-moon-02

 

با تمام این تفاسیر، بازی ترسناک Dream of the Blood Moon هنوز هم جزو بهترین بازی های ترسناک می باشد. دقیقاً مثل بازی Slender Man ، شخصیت ترسناک این بازی نیز به طور ناگهانی و با سبکی عجیب ظاهر می شود. او همواره به دنبال شماست و از تاریکی به طور ناگهانی سر در می آورد. بازی به صورت جالب و زیرکانه ساخته شده است! از یک بعد به نظر می آید که این شخصیت زن دنبال شماست تا شما را بکشد و از اینکه به منطقه ی او وارد شده اید عصبانی است. اما از بعدی دیگر به نظر می آید که او از شما کمک می خواهد. گویی که روح او در عذاب است و از شما می خواهد که به او کمک کند و برای همین دنبال شما می آید.

در جمله ی معروف از شما خواسته شده است که ۶ قطره ی اشک و … را به درخت بزرگ برگردانید. در طول بازی معماها و پازل های متنوعی وجود دارد. اطلاعات جالب و نهفته ای نیز در بازی قرار گرفته شده است. همچنین، طبق گفته ی سازنده، شنیدن صدای بازی نیز بخش بسیار مهمی برای کامل کردن بازی است. به نظر راز و رمزهای زیادی از طریق صدا به گوش مخاطبان می رسد. صداگذاری بازی را نمی توان بی نظیر دانست اما به قدر کافی مناسب و دلهره آور می باشد.

بازی ترسناک Dream of the Blood Moon در کانال های مختلفی یوتیوب به عنوان یک بازی بسیار ترسناک معرفی شده است. منتقدان نیز تا کنون این مورد را به خوبی تأیید کرده اند. بازی دارای جو ترسناک و ماجرای غم انگیزی می باشد که ترکیبی بسیار هماهنگ ایجاد کرده است. این بازی توسط موتور بازی سازی UDK یا Unreal Development Kit تهیه شده است. بازی حجم نسبتاً کمی دارد ولی جزئیات بازی به خوبی به نمایش در آمده اند. گرافیک و گیم پلی بازی روان و جذاب هستند.

مشخصات بازی Dream of the Blood Moon :

نام: Dream of the Blood Moon

سازنده: TheUnbeholden

ژانر: ترسناک، هیجان انگیز، سرگذشت، ماجرایی

سبک: اول شخص

رده بندی سنی: بزرگسالان بالای ۱۸ سال

تاریخ عرضه: ۲۵ اکتبر ۲۰۱۲

زبان بازی: انگلیسی

قیمت: رایگان

لینک بازی: http://www.dream-of-the-bloodmoon.com/home

Minimum System Requirements system-requirements

CPU: Intel or AMD Dual-core 2.5GHz
RAM: 1GB
VGA: 256MB with Directx support
HDD: 1GB

دانلود بازی Dream of the Blood Moon v1.1 با حجم ۳۰۱٫۳۷ مگابایت

 دانلود از سرور ArmanDownload

 دانلود از سرور Uploaded

 دانلود از سرور FireDrive

 دانلود از سرور UploadINC

 پسورد فايل: www.armandownload.com
منبع: آرمان دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش