تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
تاریخ انتشار Call Of Duty: Ghosts – Onslaught بر روی PC مشخص شد!
  • بازدید : (333)

Activision بالاخره زمان انتشار DLC جدید بازی Call Of Duty: Ghosts را برای PC منتشر کرده است. این  DLC 27 فبریه بر روی کامپیوترهای شخصی در دسترس خواهد بود. این DLC چهار نقشه ی تک و کلاسیک از نقشه های Multiplayer را به لیست نقشه های بدزی اضافه می کند و همچنین اسلحه ی  Maverick که یک Assault Rifle/Sniper Rifle هم در دسترس خواهد بود. همچنین شما با داشتن این DLC به قسمت اول از داستان چهار قسمتی مود Extinction دست خواهید یافت، یعنی Episode 1: Nightfall.

نقشه های موجود در DLC را در زیر مشاهده می کنید.

  • Fog: یک مکان سرد و پر از مه که مانند فیلم های ترسناک درست شده است. در بازی جاهایی مانند دریاچه و جنگل های مخوف هم وجود دارد و اگر آنقدر پلید بازی کنی ماسک Michael Myers کاراکتر یک فیلم قدیمی ترسناک برای شما آزاد خواهد شد، شما در این نقشه به آخنگ های ترسناک و موسیقی های هالووین هم گوش خواهید داد.
  • BayView: یک نقشه ی ساحلی از California که به واسطه ی شهری کنار دریا بودن به بازیکنان این اجازه را می دهد در تمامی شهر بدوند و با سرعت بازی را انجام دهند.
  • Containment: این نقشه بازیکنان را در یک دهکده ی جنگ زده ی مکزیکی به جان همدیگر می اندازد. از جلوه های بصری این نقشه می توان به پلی شکسته اشاره کرد که از داخل وانتی بر روی آن مواد رادیواکتیو به آب می ریزد.
  • Ignition: چهارمین نقشه ی این DLC یک باز سازی از نقشه ی محبوب Scrapyard از Call of Duty: Modern Warfare 2 است. بازیکنان در یک مرکز فرماندهی ناسا در میان صحرا به جنگ یکدیگر می روند.
  • منبع: گیمفا

برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش