تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Tales of Vesperia برای XBOX360
  • بازدید : (643)

Tales of Vesperia | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tales of Vesperia برای XBOX360

| بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۸/۰۸/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۶٫۰۶ GB

اطلاعات بازی :

داستان Tales of Vesperia در سرزمینی به نام Lumireis Terca اتفاق می افتد، سرزمینی که منبع تمام قدرت های جادویی در آن اشیایی باستانی و مرموزی به نام Blastia است که از تمدن باستانی و قدیمی برای ساکنان آن به ارث مانده است. مردم سرزمین Terca از نیروی Blastia برای کار های روزمره خود نظیر حرکت دادن وسایل نقلیه، بیرون کشیدن آب از چاه و … استفاده می کنند. سرزمین Terca به غیر از انسان ها، میزبان موجودات خطرناکی است که وجودشان برای انسان ها خطرناک بوده و زندگی آن ها را در سایه ترسی سهمگین قرار داده است. به همین دلیل ساکنین Terca با استفاده از نیروی Blastia یک دیوار جادویی در اطراف شهر ایجاد کرده تا مانع از هجوم موجودات وحشی به داخل شهر شوند. اما این مانع جادویی علاوه بر اینکه مانع ورود افراد غریبه به داخل شهر می شود، به شهروندان Terca نیز اجازه خروج از شهر را نمی دهد، از این رو ساکنین Terca سال هاست که از حصار شهر خارج نشده و از دنیای بیرون بی خبر هستند.


در Terca تمام مردم شهر اجازه استفاده از نیروی Blastia را داشتند و می توانستند از این نیرو برای انجام کارهای روزمره خود استفاده کنند تا اینکه امپراتور برای افزایش قدرت و ثروت خود استفاده از Blastia را در انحصار خود و اشراف درآورده و مردم عادی را از استفاده از Blastia محروم می کند. به این ترتیب روز به روز به فاصله طبقاتی مردم افزوده و اشراف ثروتمند تر و مردم عادی فقیر تر می شدند. در این بین فردی به نام Yuri Lowell به همراه دوست قدیمی خود Flynn Saifo که آرزوی زندگی در یک جامعه برابر و عدالت جو را دارد تصمیم می گیرند برای تحقق اهدافشان از شهر خارج شده و به شوالیه های امپراتور بپیوندند. شوالیه های امپراتور برای بالابردن مهارت و قابلیت های خود از نوع خاصی از Blastia که Bodhi Blastia نامیده می شود، استفاده می کنند، به همین دلیل قدرتمندترین و ماهرترین جنگجویان دنیا می باشند. Yuri که دیگر تبدیل به یک شمشیر زن ماهر شده است خیلی زود از اهداف و متدهای امپراتور خسته شده و تصمیم می گیرد از جمع شوالیه ها خارج شده و با بازگشت به Terca از حقوق مردم فقیر و بدبخت دفاع کرده و دوباره مفاهیمی چون عدالت و مساوات را در جامعه تحقق بخشد. گرافیک Tales of Vesperia یکی از بهترین های این نسل است که در نگاه اول هر بیننده ای را به یاد Anime های ژاپنی می اندازد. محیط های متنوع و رنگارنگ بازی بسیار شبیه عنوان قبلی شرکت Namco یعنی بازی Eternal Sonata است که در واقع همین شباهت ها یکی از نقاط ضعف بازی است.Tales of Vesperia بیشتر به جای اینکه شبیه شماره های قبلی بازی باشد و حال و هوای سری بازی های Tales را برای طرفداران تداعی کند آن ها را به یاد Eternal Sonata می اندازد. در Tales of Vesperia برخلاف شماره های قبلی از سبک Cell Shade کمتر استفاده شده که باعث شده مدل های شخصیت ها زیباتر و گرافیک بازی بیشتر یادآور عنوانی چون Naruto شود. برخلاف Eternal Sonata محیط های Tales of Vesperia وسیع و پر جزئیات تر طراحی شده اند و به لطف تکنولوژی های جدید انمیشن های هر کدام از شخصیت ها بسیار روان تر و ضربات جادویی نسبت به شماره های قبلی بسیار زیبا تر اجرا می شوند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Tales of Vesperia برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tales of Vesperia برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tales of Vesperia برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tales of Vesperia برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Tales of Vesperia برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود 

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش