تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC
  • بازدید : (1461)

Onimusha Warlords | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC

سال ۲۰۰۱ بود، زمانی که PS2 تازه اولین قدم هایش را برای ورود به صنعت بازی برداشته بود. برای اثبات قدرت گرافیکی و فروشی چشمگیر در ابتدای کار، کنسول فوق نیازمند سری بازی های بزرگ و ارزشمند بود. به همین علت سونی دست به دامان Capcom شد و دیری نپائید که سه عنوان بزرگ پشت سر هم وارد بازار گشت و هرکدام از لحاظ فروش و امتیازاتی که سایت ها و مجلات معتبر به آنها دادند به رکوردهای جالبی دست یافتند. Resident Evil Code Veronica و Devil May Cry و Onimusha این سه بازی بزرگ بودند ولی شاید دو بازی اول حداقل از نظر داستانی به پای Onimusha نمی رسیدند. به تصویر کشیدن نوبوناگا و تغییر او به ماهیتی شیطانی و نبرد سامورائی جوان به نام سامانوسکه آکچی با او و دار و دسته اش شاید یکی از مهمترین دلایل جذابیت داستان بازی بودند. بعد از گذشت دو سال از عرضه این بازی بر روی کنسول PS2 کمپانی Capcom این بازی رو نیز برای PC عرضه کرد.


قسمت اول انیموشا که تحت عنوان Onimusha Warlords عرضه شد از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سری رزیدنت اویل داشت. سیستم کنترل و حرکت دادن کاراکتر، زاویه دوربین غیرمتحرک، حل بعضی از معماها و سبک بازی (ماجرائی اکشن ـ ترسناک) بیش از پیش تم اصلی این اثر را به رزیدنت اویل نزدیک می کرد. موسیقی زیبا و سنتی بازی، جذب ارواح به جای مانده از دشمن استفاده از سه شمشیر جادوئی Enryun ، Raizen و Shippuu که نحوه استفاده از آنها بسیار لذت بخش بود و چند نکتهٔ بزرگ و کوچک دیگر که از انیموشا یک شاهکار بی بدیل به وجود آورد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Warlords برای PC | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم Dl4All تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود



برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش