تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
اطلاعات جدیدی از Call of Duty 2014 فاش شد: Modern Warfare 4 در راه است!
  • بازدید : (370)

mw4

دیروز بود که اکتیویژن طی یک خبر رسمی اعلام کرد که Call of Duty 2014 در حال ساخت است و این کار توسط استدیو Sledgehammer Games در حال انجام است. حال منبعی ناشناس با نام مستعار OnlySp اطلاعات جدیدی از داستان این نسخه منتشر کرده است که نشان می دهد این نسخه ادامه ای بر MW3 است.


بازی در سال ۲۰۱۸ جریان دارد و یک دنباله ی مستقیم بر داستان Modern Warfare 3 می باشد و در تمام اروپا و آسیا جریان خواهد داشت. کاپیتان Price و Nikolai به عنوان دو شخصیت اصلی این بازی می باشند و به نقش خود در نیروی SAS انگلیس باز خواهند گشت. SAS در این نسخه نقش مهمی را در مبارزات انتخابی ایفا می کند و به نظر می رسد تمرکز اصلی داستان تنها بر روی این گروه است و بر خلاف نسخه های قبلی سری Modern Warfare بازیکنان در نقش گروه ها و سربازهای مختلف قرار نخواهند گرفت. Nikolai در این نسخه شخصیتی قابل بازی است و هنگامی بازی در نقش او، وی می تواند سخن بگوید که پیش از این این امر تنها توسط کاپیتان Price در مرحله ی پایانی Modern Warfare 3 انجام شده بود. اما سورپرایز اصلی داستان چیز دیگری است و آن این است که کاپیتان Shepherd در پایان Modern Warfare 2 نمرده است و در این نسخه ضد قهرمان اصلی بازی است. همچنین ماموریت های مخفی کاری نیز در بازی وجود دارد که مکان آن ها شهر های شانگهای چین و آمستردام هلند می باشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا Modern Warfare 4 می تواند شکوه را به این سری باز گرداند یا خیر؟ به نظر شما چگونه کاپیتان Shepherd نمرده است و در این نسخه دشمن اصلی شما خواهد بود؟

منبع: گیمفا


برچسب ها : ,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • حسن گفته: حسن می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/08/09 و 15:38 دقیقه ارسال شده.

    سلام. خیلی ممنون از نقد زیباتون.

    پاسخ : سلام. خواش می کنم.

  • یه کالاف باز گفته: یه کالاف باز می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/08/08 و 15:13 دقیقه ارسال شده.

    اینا داستان سری های ام دبلیو هستش نه مودرن وارفار دوست عزیز مودرن وارفار توش شپردی وجود نداره بلکه تو ام دبلیو نقش یه ژنرالو داره و در اخر خیانت میکنه منبعی که این اخبارو داده کاملا اشتباه کرده بعدشم اون موردن وارفار4 که در اخر نوشتی ام دبلیو چهاره و داستانش بر میگرده به مرگ سرجوخه گوست نه فرد دیگه

    پاسخ : برادر من اشتباه نکن! MW با مادرن وارفر چه فرقی داره آخه؟! ام دابلیو مخخف مادرن وارفره دیگه! توی مادرن وارفر 2 شپرد شخصیت منفی داستان بود که مارو آتیش می زنه! تازه این اخبار برای قدیمه و الان بلک آپس 3 میاد.

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش