تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی South Park The Stick of Truth برای PS3
دسته بندی : بازی کنسول,بازی PS3,
  • بازدید : (442)

South Park The Stick of Truth | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی South Park The Stick of Truth برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.53 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۳/۰۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.53
ایدی بازی : BLUS31191
حجم فایل: ۳٫۷۱ GB
ریلیز: iMARS

اطلاعات بازی :

بازی South Park The Stick of Truth یک عنوان نقش آفرینی است که توسط استودیو Obsidian Entertainment برای پلتفرم PS3 ساخته شده است. استن، کایل، کنی و کارتمن از صفحه ی تلویزیون بار دیگر به دنیای بازی ها آمده اند تا تجربه ای فراتر از دیدن یک سریال را به مخاطبان ارائه کنند. این چهار شخصیت دوست داشتنی از سریال South Park، حدود ۱۶ سال است که با طنزهای تند و تیزشان مردم سراسر دنیا را می خندانند. حالا با معرفی یکی دیگر از سری بازی های South Park به نام Stick of Truth، طرفداران بیشتر از هر وقت دیگر منتظر بازی کردن با کاراکترهای سریال مورد علاقه شان هستند. گیم پلی این بازی در سبک RPG است و سعی شده است در حد امکان هنگام بازی کردن South Park، حسی مشابه دیدن سریال به گیمر دست بدهد. مانند تمام بازی های RPG، این بازی هم شامل گشت و گذار در محیط های بزرگ است. شما در طول بازی کنترل شخصیت جدیدی را بر عهده دارید که در سریال نیست.


در ابتدای بازی با بعضی کاراکترها و شهر South Park آشنا می شوید. البته چندان خبری از شهر نیست، تنها ویرانه ای از آن باقی مانده و به جای خانه مردم در چادرها زندگی می کنند. هنگام آشنا شدن با بازی، کارتمن از شما می خواهد که اسم تان را وارد کنید ولی او هرچه دلش بخواهد شما را صدا می کند. که قطعاً لقب شایسته ای نخواهد بود! سپس باید یکی از چهار کلاس موجود را انتخاب کنید: Fighter ،Mage ،Thief و Cleric. اولین مأموریت این است که به مدرسه ی ویران بروید و با قلدرها مبارزه کنید. در اینجا با چگونگی مبارزه در South Park را یاد خواهید گرفت. ضربه ها به صورت نوبتی هستند و باید در زمان های خاصی، دکمه هایی که مشخص می شوند را فشار دهید. با بررسی بیشتر محیط بازی به وسایلی برخورد می کنید که می توانید از آن ها در قسمت های دیگر بازی استفاده کنید، مثلاً برای باز کردن کمدها و صندوق ها یا کشف کردن مکان های جدید. تجهیزات بسیاری هم برای کاراکتر تحت کنترل شما وجود دارد. برای سر، بدن و دست ها می توان وسایل مختلفی را به کار برد و امکانات شخصی سازی بسیار وسیعی هم در اختیار خواهید داشت. در مورد گرافیک بازی اگر بخواهیم سخن بگوییم، نمی توان حرفی جز تعریف از آن زد. اینجا دیگر خبری از تکسچرهای بی کیفیت و لبه های تیز نیست. همه چیز دو بعدی است، ولی با کیفیت عالی. جزئیات محیط واقعاً زیاد هستند و در هر تصویر چیزهای زیادی برای جلب توجه وجود دارند. از یک بازی در همچین سبکی البته انتظار گرافیک ویژه ای نمی رود، چون واقعاً با دو بعد کاری نمی توان کرد. اما سازندگان تمام تلاششان را کرده اند تا بازی، شبیه سریال شود و در این کارشان هم موفق بوده اند. اگر تماشاگر سریال بوده باشید، در اولین نگاه به بازی فکر می کنید یک قسمت از سریال در حال پخش است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی South Park The Stick of Truth برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی South Park The Stick of Truth برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی South Park The Stick of Truth برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی South Park The Stick of Truth برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی South Park The Stick of Truth برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی South Park The Stick of Truth برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود 

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش