تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی ترسناک و کم حجم The Shadows برای PC
  • بازدید : (390)

سایه ها

وب سایت Dl4All با توجه به علاقه ی زیاد بازدید کنندگان و همچنین درخواست مکرر شما عزیزان، تصمیم به عرضه ی بازی های ترسناک روز دنیا گرفته است. تا این لحظه بازی های ترسناک اندکی را برای شما عزیزان و همراهان همیشگی فراهم نموده ایم. در این مطلب یک بازی ترسناک زیبا و کم حجم را آماده ی دانلود کرده ایم.


بازی ترسناک و کم حجم The Shadows:

این روزها به یمن وجود موتورهای بازی سازی جدید بازی سازان و طراحان بازی با راحتی بیشتری می توانند بازی خود را بسازند. طبق آمار و نظر سنجی ها و عملکرد و همچنین امتیازات کسب شده تا به امروز ، موتور بازی سازی Unity و Unity3D محبوب ترین نرم افزار و موتور بازی سازی می باشند. این موتور بازی سازی از قدرت بالایی برخوردار است و می تواند جزئیات گرافیکی بازی ها را در حجم های کمتری تهیه نماید.

بازی که در این مطلب قصد معرفی و قرار دادن لینک های دانلود آن را داریم نیز توسط همین موتور بازی سازی ساخته شده است. این بازی ترسناک و کم حجم می باشد و توسط گروه HSM Interactive تهیه و عرضه شده است. نام این بازی The Shadows یا سایه ها می باشد. ژانر بازی Survival Horror و سبک آن اول شخص می باشد.

داستان بازی سایه ها نیز بسیار شبیه به بازی های مشابه می باشد. اما شما در بازی آزادی زیادی برای فرار و نجات جان خود دارید. همچنین جستجو کردن و مشاهده ی کامل دور و اطراف نیز در این بازی با محدودیتی رو به رو نشده است. اگر جرأتش را داشته باشید به احتمال زیاد به چندین متر آن طرف تر از مکانی که در آن قرار دارید می روید… چرا که بازی به گونه ای ساخته شده است تا حقایق جالبی در دور و اطرافتان کشف کنید.

همانطور که از نام بازی پیداست، این بازی نیز با محوریت تاریکی می باشد. در تمام طول مدت بازی هیچ خبری از روزها و صبح های روشن وجود ندارد. تا چشم کار می کند تاریکی و سایه دیده می شود. کل داستان در یک شب اتفاق می افتد و حتی به فردای آن شب نیز کشیده نمی شود. داستان از آنجایی شروع می شود که شما که یک فرد عادی و معمولی می باشید در نیمه شب سوار بر کامیون خود در حال گذر از جاده ای دور افتاده در مزارع متروکه هستید که از شانس بد شما کامیون شما دچار نقص فنی می شود.

کاراکتر اصلی بازی از ماشین پیاده شده و موضوع را چک می کند و متوجه مشکلی فنی در موتور کامیونش می شود. در کمی آن طرف تر و در نزدیکی مکانی که شما قرار دارید خانه یا چیزی شبیه به یک کارگاه که دارای زیر زمین می باشد وجود دارد. تنها چیزی که شما در دست دارید یک چراغ قوه و یک دوربین می باشد. حالا می بایست به جستجو برای پیدا کردن قطعات لازم برای تعمیر کامیون خود بروید. در واقع راهی جز این ندارید. بعد از دقایقی پس از شروع جستجو متوجه می شوید که چیزی در بیرون وجود دارد که قصد کشتن شما را دارد. شخصیت اصلی بعد از مطمئن شدن از این موضوع دوربین خود را روشن کرده و با آن به راه می افتد تا در صورت مشاهده ی هر چیز غیر طبیعی از آن فیلم بگیرد. حالا شما باید خود را از دست این موجود شیطانی نجات دهید و در میان سایه ها برای نجات جان خود تلاش کنید.

سازنده ی این بازی گفته است که The Shadows الهام گرفته شده از بازی محبوب The Slender Man می باشد.

 توجه: این بازی شامل صحنه های خشونت آمیز و ترسناک می باشد. لطفاً به رده بندی سنی بازی توجه کنید. این بازی به هیچ عنوان برای افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی شود.

اطلاعات بازی The Shadows :

نام بازی: The Shadows

سازنده: HSM Interactive

موتور سازنده ی بازی: Unity3D

ژانر: Survival Horror

سبک بازی: اول شخص

تاریخ اولین عرضه: ۵ جولای سال ۲۰۱۳

تاریخ آخرین آپدیت: ۱۱ آگوست سال ۲۰۱۳

نسخه ی فعلی: ۰٫۰٫۲

رده بندی سنی: بزرگسالان بالای ۱۷ سال

لینک دانلود – ۳۸٫۳۱ مگابایت | لینک کمکی

پسورد فایل: www.armandownload.com

منبع: آرمان دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش