تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی ترسناک Huntsman: The Orphanage برای PC

شکارمرد

یکی از ویژگی های محبوبیت بازی ها و فیلم های ترسناک رمز آلود بودن آن ها می باشد. ممکن است یک بازی بسیار ترسناک باشد اما از لحاظ محتوای داستانی شامل رموز و داستان مجذوب کننده نباشد. برای مثال سری بازی های Resident Evil فقط بر پایه ی بازی و هیجان مقابله با زامبی ها در گردش می باشد. اما در طی مسیر و در نسخه های مختلف خبر خاصی از اطلاعات شگفت ساز و راز آلود نیست.


بازی ترسناک Huntsman: The Orphanage برای کامپیوتر:

خیلی از بازیکن ها علاقه ی خاصی به کشف حقایق و رمز و رازهای یک بازی ترسناک دارند. از نظر کارشناسان فنی ، این مورد مهمترین بخش و محوریت اصلی یک بازی ترسناک خواهد بود. چرا که اگر شما هیچ داستانی در بازی مشاهده نکنید و فقط یک سری موجودات ببینید که به دنبال شما هستند مسلماً هیچ لذتی نخواهید برد. ذاتاً انسان موجودی کنجکاو است و علاقه ی خاصی به کشف حقایق رو به روی خودش دارد. مخصوصاً که اگر مجبور به درگیر شدن با موضوعات مرتبط باشد.

سازندگان زیادی از این خواسته ی انسان استفاده ی مثبت کرده و بازی های خود را در همین راستا تولید می کنند. بازی ترسناک Huntsman: The Orphanage مثال بارز یک بازی با همین ویژگی ها می باشد. این بازی توسط شرکت Shadowshifters که توسط یک خانواده ی چهار نفره اداره می شود تولید شده است. این خانواده تجربه ی کد نویسی و ساخت بازی Batman Arkham Asylum را نیز در کارنامه ی خود دارند.

آن ها با جمع آوری و ساخت گروه اختصاصی خود، شرکت کوچک و بازی سازی ShadowShifters را تأسیس کردند و به عنوان اولین پروژه ی خود اقدام به تولید یک بازی ترسناک کردند. این بازی توسط چندین عناصر طبیعی کامل شده است. کاراکترها کاملاً با تغییرات ظاهری بدن انسان عکس العمل نشان می دهند و تا حد امکان سعی شده است که از شخصیت ها و صورت های انسان های واقعی در این بازی الهام گرفته شود. بخش دوبله ی بازی یکی از مهمترین بخش های آن می باشد.

بازی ترسناک Huntsman: The Orphanage را می توان یک بازی نسل جدید دانست. فضای بازی به خوبی با ترس و تنهایی هماهنگی دارد و این ویژگی مثبت مدیون گرافیست های مبتکر این گروه می باشد. این بازی در ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۱۳ برای فروش با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار در سایت Steam قرار گرفت.

داستان بازی ترسناک Huntsman: The Orphanage:

داستان بازی Hunstman: The Orphanage یا به فارسی (شکارچی: یتیم خانه) به دو بخش داستان اصلی و داستان معنوی مربوط می شود. در ابتدای بازی اتفاقاتی که رخ می دهند سعی در فهماندن چیزی به شما را دارند. طبق این ماجراها، بازی می خواهد به شما نصیحت هایی بکند. همانطور که خود سازنده ها گفته اند: بازی در رابطه با ماهیت انسان ها در تاریکی می باشد. اجداد ما در هزاران سال پیش با این واقعه رو به رو شده بودند و ارزش معنوی نور و روشنایی برای مقابله با تاریکی را درک کرده بودند. حالا این خاطرات تجدید شده اند و در یک داستان واقعی امروزی رنگ و بوی تازه ای گرفته اند.

داستان بازی خاطرات فجایع قرن ۱۴ در اروپا را بازگو می کند. جایی که بیماری طاعون باعث مرگ و میر میلیون ها انسان شد. فاجعه ای که در تاریخ ثبت شد و آن سال ها را به نحس ترین روزهای قرن های گذشته مبدل کرد. در آن زمان شایعه ای در میان مردم رواج پیدا کرد که انسانی با لباس های سیاه و نقاب یک کلاغ با نحسی خود این بلا را بر سر مردمان آن زمان آورده است. در اروپای قدیم دکترها برای ناشناس ماندن از دست مأموران دولتی لباس های سر تا سر سیاه با نقاب سفید رنگ یک کلاغ در مکان های عمومی فعالیت می کردند. مردمان آن زمان نام آن موجود شیطانی را Huntsman به معنای شکارچی گذاشتند.

داستان به جلوتر باز می گردد و ماجرای قدیمی آشکار می شود. این اتفاق در ایالت Illinois در کشور آمریکا در تاریخ ۱۷ ژوئن سال ۱۸۹۸ رخ می دهد. داستان مورد مشابهی را بررسی می کند. یک یتیم خانه ی قدیمی به نام Grimhaven Orphanage با ده ها کودک یتیم و بی سرپرست طعمه ی این نفرین سیاه می شود. چندین کودک یتیم به طور خیلی عجیبی از این یتیم خانه نا پدید می شوند. در حالی که به نظر هیچ رد پایی باقی نمانده است اما آثار کمی به جای می ماند.

همین ماجرا باعث می شود که دولت این یتیم خانه را سلب صلاحیت کند و این مکان برای همیشه پلمپ شود. هیچ کس جرأت مو شکافی کردن و بررسی مسائل پیش آمده در این یتیم خانه را نداشت. مدت ها می گذرد و یتیم خانه بعد از چندین سال هنوز هم متروکه و رها شده باقی مانده است. این مکان به قدری متروکه شده است که دیوارهایش ریخته اند و اوضاع خوبی ندارد.

حالا نقش کاراکتر شما به وسط کشیده می شود. شما در نقش یکی از شهروندان عادی در آن مکان هستید که به نظر با کودکان این پرورشگاه آشنا بوده و آن ها را می شناخت. در یک شب مهتابی کنجکاوی بیش از حد، شما را به سمت درب های اصلی این پرورشگاه می کشاند. درب ها قفل هستند و راه ورودی وجود ندارد. اما کاراکتر شما آن چنان علاقه نشان می دهد تا از ماجرای پشت پرده ی این یتیم خانه سر در بیاورد که حاضر می شود به صورت غیر قانونی وارد این مکان خوفناک و ترسناک و پر از راز شود. او از دیوار بالا رفته و به محوطه ی اصلی یتیم خانه پا می گذارد.

به محض ورود نسیم عجیبی می وزد و به ظاهر صدای کم یک کودک که در حال ناله کردن است به گوش می رسد. شما که هم ترسیده اید و هم کنجکاو تر شده اید دل به دریا می زنید و وارد ساختمان اصلی می شوید. از اینجا کار شما شروع می شود. در ابتدا هیچ چیز عجیب یا غیر عادی خاصی نمی بینید. شاید هر چیزی که می بینید از دید کاراکتر اصلی توهم یا خیال پردازی باشد. اما کمی جلوتر که می روید ماجرا عوض می شود. در بخش های مختلف بازی می توانید اشیاء مختلفی را حمل کنید و همچنین راه هایی برای مقابله با دشمنانتان خواهید داشت که شاید بتوان گفت بهترین راهکار فرار باشد.

شما حقایقی را می بینید که واقعاً نیاز است آن ها را فاش کنید. در ساختمان یک یتیم خانه دیوارهای خون آلود می بینید و اشیاء عجیبی را مشاهده می کنید. عروسک های ترسناک کودکان که با قیافه های عجیبشان گویی در حال صحبت کردن با شما هستند و انگار می خواهند شما را از اتفاق خاصی خبردار کنند. همه چیز عجیب و وحشتناک به نظر می رسد. آثار و شواهد در میان راه شما خبر از این می دهند که همان موجود عجیب که The Huntsman نام گرفته بود در این مکان رؤیت شده است. حال شما اخبار جالبی در دست دارید و تا نیمه ی راه آمده اید و می بایست تا انتهای آن بروید. در متن بازی خاطراتی شما را همراهی می کنند. حقایقی که اجداد شخص شما در آن دخالت داشته اند. شما در این مسیر می بایست چارلی که یک یتیم بی سرپرست از همین یتیم خانه است را پیدا کنید.

اما آیا در این مکان شما تنها هستید؟ آیا سایه هایی که می بینید توهم است یا واقعاً شخص دیگری هم در آن مکان حضور دارد؟ آیا داستان نا پدید شدن کودکان و اتفاقات اسرار آمیز این مکان شیطانی و سیاه ربطی به داستان و فاجعه ی طاعون سیاه در قرن ۱۴ میلادی دارد؟ بهتر است خودتان داستان را لمس کنید تا شاهد وقایع و ماجرای پشت پرده ی این بازی خوفناک و ماجرایی باشید.

ویژگی ها و مشخصات بازی ترسناک Huntsman: The Orphanage:

نکته ی بسیار مهم: ژانر این بازی Survival Horror می باشد. این بازی شامل صحنه های خشن و ترسناک است که برای افراد زیر ۱۸ سال ، افرادی که بیماری های روحی دارند و یا هر شخصی که با این گونه بازی ها رابطه ی خوبی ندارد توصیه نمی شود.

آموزش نصب بازی: این بازی توسط گروه Fairlight یا FLT کرک شده است. بعد از دانلود و استخراج پارت های بازی با یک فایل ISO رو به رو می شوید. این فایل را توسط نرم افزارهای درایور مجازی ساز یا نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید تا به فایل های نصبی دسترسی پیدا کنید. بعد از نصب بازی محتویات درون فولدر Fairlight را در محل نصب بازی جایگزین/Replace نمایید.

 مشخصات بازی:

نام بازی: The Huntsman (شکارچی)

عنوان بازی: The Orphanage (یتیم خانه ، پرورشگاه)

سازنده: Shadowshifters

منتشر کننده: Steam , Shadowshifters

ژانر: ترسناک، هیجان انگیز، سرگذشت، ماجرایی

سبک: اول شخص

رده بندی سنی: بزرگسالان بالای ۱۸ سال

تاریخ عرضه: ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳

زبان گفتاری: انگلیسی

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8, Windows 7, Windows Vista , Windows XP

Processor: Intel 2.6 GHz single core

Memory: 1 GB RAM

(Graphics: OpenGL 2.0 & DirectX 9.0c compatible video card with 256 MB shared or dedicated RAM (ATI or NVIDIA

Hard Drive: 2 GB available space

لینک دانلود – ۵۰۹٫۲۶ مگابایت | لینک کمکی

پسورد فایل: www.armandownload.com

منبع: آرمان دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش