تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Dead Rising 2 برای PS3
دسته بندی : بازی کنسول,بازی PS3,
  • بازدید : (664)

Dead Rising 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Rising 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۰۹/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLES00948
حجم فایل: ۵٫۳۳ GB

نقد و بررسی بازی :

در نسخه دوم این بار به جای فرانک وست (Frank West) در نقش چاک گرین (Chuck Green) بازی می کنید. چاک یک قهرمان موتور سواری است که با همسر و دخترش به Fortune City یکی از شهرهای Vegas سفر می کند. طی یک حادثه مشکوک، زامبی ها به این شهر حمله می کنند و همسر چاک هم طی این حمله توسط زامبی ها کشته می شود. دختر او هم توسط زامبی ها خراش برداشته و اگر از بیماری او جلوگیری نشود، هر لحظه ممکن است به زامبی تبدیل شود. درمانی به نام Zombrex وجود دارد که با تزریق آن به بدن فرد بیمار می توان از زامبی شدن وی جلوگیری کرد. به همین دلیل قیمت این دارو بسیار بالا رفته و خیلی هم کمیاب می شود. چاک باید هر ۲۴ ساعت یک بار به دختر خود Zombrex تزریق کند تا به زامبی تبدیل نشود. به همین دلیل او در یک مسابقه تلویزیونی به نام Terror is Reality شرکت می کند که با موتور و اره برقی باید زامبی ها را بکشد. چاک موفق می شود در این مسابقه اول شود و پول زیادی به دست آورد. در ادامه برای چاک پاپوشی درست می شود که او بوده که زامبی ها را به شهر راه داده است. آن ها طبق یک فیلم ویدئویی تقلبی، او را مقصر می دانند و حالا شما علاوه بر نجات دادن دختران باید طی ۷۲ ساعت، قبل از رسیدن نیروهای نظامی به فروشگاه بی گناهی خود را ثابت کنید.


مانند شماره اول بازی در این شماره هم سیستم ارتقا و امتیاز دهی خاصی وجود دارد بطوریکه شما با انجام ماموریت های فرعی و اصلی امتیازاتی تحت عنوان Prestige Points دریافت خواهید کرد که مقدار آن به فاکتور های مختلفی از جمله سخت بودن ماموریت مربوطه بر میگردد. با دریافت این امتیازات سطح توانایی های شما (Level) به تدریج افزایش پیدا میکند و علاوه بر اینکه میزان سلامتی و تعداد آیتم های قابل حمل چاک افزایش پیدا میکند وی قادر خواهد بود تا حرکات اکشن جدیدی را نیز انجام دهد. در شهر Fortune مانند قسمت قبلی DR چندین فروشگاه بزرگ وجود دارد و از این جهت میتوان در این فروشگاه ها انتظار هر چیزی را داشت. میتوانید به مغازه صوتی تصویری بروید و تلیویزون های lcd را روی سر زامبی ها خورد کنید یا به مغازه های ورزشی بروید و با چوب بیسبال و گلف زامبی ها را هدف خود قرار دهید اگر سلقیه شما متفاوت است میتوانید در شهر به دنبال سلاح های خطرناک تری مثل داس، دریل یا تبر بگردید. البته تنوع بینظیر سلاح های سرد بازی به این معنی نیست که قادر به پیدا کردن سلاح های گرم نخواهید بود اما تنوع آنها مطمئن کمتر از سلاح های سرد بازی است. همان طور که کپکام در ساختن موتور خیلی خبره نیست و اکثر بازی های این شرکت که از موتور Framework MT استفاده میکردند این بازی نیز از همین موتور بهره میبرد. اما گرافیک بازی بسیار خوب است و مورد قبول است. جزئیات بازی بسیار عالی طراحی شده است و محیط بازی نیز بسیار طراحی عالی دارند و کاملا مشخص است بیشترین دقت و تمرکز کپکام روی همین قسمت طراحی محیط بوده است چرا که در تمامی بازی های کپکام به خصوص Resident Evil 5 طراحی محیط بسیار بد و رنگ پریده بود و به همین امر باعث خستگی و دل زدگی بازی میشد و برای همین دیگر کپکام این موضوع را برطرف کرده است. طراحی چهره چاک خوب است همچنین طراحی زامبی ها واقعا شاهکار است در بازی مانند نسخه یک زامبی ها به چند نوع محدود نمیشوند و در بازی زامبی های کمی میبینید که زامبی کنارش شبیه به خودش باشد. طراحی اسلحه ها نیز عالی کار شده است و شما میتوانید در مکان های مخصوص که در نقشه با علامت آچار میباشد سلاح ها را با یکدیگر ترکیب کنید و با آن ترکیبی جدید را درست کنید. مثلا به سر چوب بیس بال میتوانید میخ نصب کنید و با آن به جان زامبی ها بیافتید. هوش مصنوعی در این بازی خیلی کارایی ندارد ولی خب به هر حال زامبی ها خوب عکس العمل نشان میدهند و به شما حمله میکنند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Dead Rising 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Rising 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Rising 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Rising 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead Rising 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش