تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
تریلر بازی Infamous: Second Son
  • بازدید : (642)

یکی از بازی های مورد انتظار کنسول PS4 مطمئنا Infamous : Second Son خواهد بود که با نمایش های خود ثابت کرده از دو قسمت قبلی بسیار پربارتر و پخته تر است.در کنفرانس رسمی شرکت سونی Gamescom 2013، نمایشی جدید از این بازی نشان داده شد که قابلیت جدید شخصیت اصلی و در کنار آن معرفی یک شخصیت دیگر با قدرت فرابشری،قرار داشت. در ادامه مطلب میتوانید این ویدئوی جذاب را مشاهده یا دانلود کنید.

hd

sd

منبع: گیمفا

ه دهنده نرم افزار های امنیتی است که در این ساعت در وبسایت Dl4All نرم افزار Virus Removal Tool این کمپانی را برای شما آماده کرده ایم . این نرم افزار یک نرم افزار ساده برای شناسایی و پاکسازی ویروس ها ، بد افزار ها ، نرم افزار ها جاسوسی ، تروجان ها و … است که می تواند تمامی این موارد را در سریعترین زمان ممکن شناسایی و پاکسازی کند . در صورت عدم پاکسازی فایل می تواند آن را به صورت محافظت شده در پوشه ای نگه دارد و اجازه نفوذ آن را به خارج ندهد تا ویروس قادر به آلوده کردن باقی سیستم نباشد . این نرم افزار به صورت قابل حمل بوده و مناسب برای افرادی است که قادر به نصب آنتی ویروس بر روی سیستم خود ندارند و یا سیستم آن ها آن قدر قوی نیست که بتواند وجود یک آنتی ویروس قدرتمند را به صورت همیشگی بر روی سیستم تحمل کند.


برچسب ها : ,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش