تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی ELEX برای PC
  • بازدید : (470)

ELEX PC-RELOADED

دانلود-بازی-ELEX بازی زیبای Elex که محصول جدید مجموعه‌ های Gothic و Risen است، ترکیبی از مکانیزم‌های مختلف از جمله وسایل و تجهیزات تخیلی، جادوهای باستانی و فانتزی و مواردی از این قبیل است که در محیطی آخرالزمانی بازیکن را غرق در نقش آفرینی و تلاش برای بقا در این دنیای وحشی می‌کند. روایت این بازی که توضیحات کاملی در مورد آن در وب‌سایت تازه تاسیس این بازی نیز موجود است، بیان می‌کند که چگونه یک تمدن پیشرفته در سیاره‌ای به نام «Magalan» به واسطه‌ی برخورد یک شهاب آسمانی به نابودی کامل نزدیک شده و توسط عنصر جدیدی به نام «Elex» که این جسم آسمانی با خود به این سیاره آورده، تمامیت خود را در آستانه‌ی نابودی می‌یابد. این عنصر جدید که شاید بتواند در بازسازی سیاره نیز مفید واقع شود، امکان استفاده از جادو در این دنیا را ایجاد می‌کند که حتی می‌توان از آن در قدرتمندتر کردن تجهیزات پیشرفته‌ی ماشینی نیز استفاده نمود.


خبر خوب اینکه بازیکن در استفاده از رده و کلاس‌های مختلف محدود نمی‌شود و می‌تواند با شکست دادن مربی خود که مهارت‌ها را به وی میاموزد، به کلاس‌های بالاتر و مورد علاقه خود راه یابد. البته باید در نظر داشت که مربیان تنها شخصیت‌های بازی نخواهند بود که می‌توانید با آنان صحبت دوستانه و مسالمت آمیز داشته باشید، بلکه شخصیت‌های غیرقابل بازی یا NPCها نیز جزو این دسته هستند که مراوده با آنان به نتایج گوناگونی ختم می‌شود و در روند بازی تاثیرگذار خواهند بود. 

 

آغاز بازی با حادثه‌ی سقوط گلایدر شما در کوهستان رقم می‌خورد. شما در دنیایی با قوانینی سرد و با ساختاری نظامی قرار گرفته‌اید و باید به عنوان یک Alb (نژاد روی آن سیاره) به دور از هرگونه احساس و ملایمتی و با تقویت هرچه بیشتر جادو در خود، سعی در تقویت و قدرتمند‌تر کردن خود داشته باشید تا بتوانید در این دنیای خشن زندگی کنید. سرنوشت شما این‌چنین رقم خورده که باید تلاش کنید و سطح خود را ارتقا دهید و به شلاق و کابوسی برای دشمنان خود تبدیل شوید. حالا و پس از سقوط گلایدر خود در کوهستان «Edan»، شما بسیار از خانه‌ی خود یعنی «Xacor» دور هستید و برای اولین بار است که جادوی خالص Elex را در اختیار ندارید و می‌توانید عادی بودن را حس کنید! به دور از مردم خود و تک و تنها در میان دشمنان قرار گرفته‌اید.

 

تصاویری از محیط بازی:

دانلود-بازی-ELEX دانلود-بازی-ELEX

دانلود-بازی-ELEX دانلود-بازی-ELEX

دانلود-بازی-ELEX دانلود-بازی-ELEX

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
    Processor: Intel Core i5 3570, AMD FX-6350
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
    DirectX: Version 11
    Storage: 35 GB available space
    Sound Card: DirectX compatible Sound card

 

دانلود بازی ELEX-RELOADED با لینک مستقیم:


برچسب ها : ,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش