تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Prey برای PC
  • بازدید : (773)

Prey Day One Edition Full Unlocked PC

Prey-pc-cover بازی Prey در سال ۲۰۳۲ رخ می دهد، ولی شرایط و اتفاقاتی که در تاریخ دنیا رخ داده با آن چیزی که ما امروزه می‌شناسیم فرق دارد و شرایط جوری دیگر رقم خورده است. یکی از مهم‌ترین عوامل این ماجرا این است که "کندی"، رییس جمهور آمریکا هیچ‌گاه به قتل نرسید و ادامه حیات او به گونه ای رقم خورده که سران قدرتمند دنیا به شدت بروی برنامه‌های فضایی تاکید دارند و سرمایه‌ های کلانی را در آن تزریق می‌کنند. صدها ایستگاه فضایی در سرتاسر کهکشان ساخته شده و ما تنها با ایستگاه فضایی جان اف کندی سر و کار خواهیم داشت، جایی که در سال ۲۰۳۲، در شرایطی مرموز، در ایستگاه فضایی Talos I بیدار خواهیم شد؛ یک ایستگاه فضایی بسیار پیشرفته که خیلی زود متوجه خواهیم شد هیچ چیز سر جایش نیست و اتفاقاتی عجیب در آن رقم خورده است. شما در نقش شخصی به نام مورگان یو «Morgan Yu» ایفای نقش خواهید کرد. کاراکتر از همه چیز بی‌بخری که در Talos I به هوش آمده و این مکان را خالی از سکنه، به جز یک سری موجودات عجیب و غریب می‌بیند.


نکته جالب در مورد کاراکتر بازی این است که او تنها وسیله‌ای برای یک آزمایش خطرناک بوده است. البته آزمایشی که موجودات بیگانه با آن سر و کار نداشتند، بلکه به دست خود انسان‌ها تحت آزمایشات عجیب قرار گرفته است. شما در ابتدای بازی می‌توانید جنسیت کاراکتر را مشخص کنید و به عنوان مورگان یو زن یا مورگان یو مرد بازی را به اتمام برسانید. البته همانند بازی Dishonored 2 قرار نیست دو جنس مخالف دارای داستانی متفاوت از نگاه خودشان باشند. شما هستید و یک ایستگاه متروکه که موجوداتی پلید در آن حکم‌فرمایی می‌کنند. .

 

نجات یافتن، پیشرفت کردن و خلاق بودن در این بازی، حرف اول را در هسته مرکزی Prey 2 می‌زند. موضوعی که این مسئله را جالب‌تر می‌کند این است که شما در یک ایستگاه فضایی نظامی قرار ندارید، بلکه این ایستگاه کاملا برای مقاصد آزمایشی طراحی شده بود. چرا که کسی فکرش را هم نمی‌کرد چنین موجودات عجیبی که در ادامه معرفی‌شان خواهیم کرد وجود خارجی داشته باشند. بنابراین در گوشه و کنار بازی اشیا و ابزاری وجود دارند که می‌توان از آن‌ها به عنوان سلاح سرد استفاده کرد.

 

تصاویری از محیط بازی:

Prey-screenshots Prey-screenshots

Prey-screenshots Prey-screenshots

Prey-screenshots Prey-screenshots

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel i5-2400, AMD FX-8320
GPU: GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
Memory: 8 GB

 

دانلود Prey.Day.One.Edition در پارت های 2 گیگابایتی با لینک مستقیم:


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش