تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی به نام ناز می کنی
دسته بندی : صوتی,موزیک ایرانی,
  • بازدید : (454)

دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ ناز می کنی از کیانوش گرامی

دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی ناز می کنی

دانلود آهنگ ناز می کنی از کیانوش گرامی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید

 

 

دانلود آهنگ ناز می کنی
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

 

متن آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

این روزا خیلی برام ناز می کنی
سر ناسازگاری ساز می کنی
هی چشاتو به روخ من می کشی
خیلی اون دور دورا پرواز می کنی
یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی
روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی
یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی
روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

اولین روزی که من دیدم تو رو تو نگاه تو به جز صفا نبود
توی حرفای که با من می زدی خبری از کلک و ریا نبود
خودت اینجایی دلت جایه دیگه
خونه کردی توی دل های دیگه
مگه یک دل رو به چند تا میسپارن
که به سر داری تو سودای دیگه
یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی
روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی
یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی
روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

این روزا خیلی برام ناز می کنی
سر ناسازگاری ساز می کنی
هی چشاتو به روخ من می کشی
خیلی اون دور دورا پرواز می کنی
یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی
روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی
یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی
روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

اولین روزی که من دیدم تو رو تو نگاه تو به جز صفا نبود
توی حرفای که با من می زدی خبری از کلک و ریا نبود
خودت اینجایی دلت جایه دیگه
خونه کردی توی دل های دیگه
مگه یک دل رو به چند تا میسپارن
که به سر داری تو سودای دیگه
یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی
روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی
یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی
روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش