تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Battlefield 1 برای PC
  • بازدید : (918)

Battlefield 1 PC-CPY

|نسخه کرک شده نهایی CPY بازی اضافه شد|

|نسخه فشرده CorePack با حجم ۱۹٫۶GB اضافه شد|

Battlefield 1 pc cover small دانلود نسخه نهایی PC بازی Battlefield 1 Ultimate Edition سرانجام نسخه نهایی بازی بتلفیلد ۱ (به انگلیسی: Battlefield 1) برای کاربران پلتفرم PCعرضه شد. Battlefield 1 سیستم تخریب‌پذیری محیط‌ها را به مراتب بالاتری از استانداردهای رایج کنونی برده است و در بازی تقریبا می‌توانید همه چیز را به‌جز کوه‌ها و صخره‌های بزرگ با خاک یکسان کنید و از پرت شدن تکه‌ها و اجزای آن‌ها حیرت‌زده شوید، حتی می‌توانید زمین زیر پای خود را با چاله‌های بزرگ ناهموار کرده (بزرگ‌تر از چاله‌های بتلفیلد ۴ و هاردلاین!) و وسایل نقلیه وتانک‌ها را با مشکلاتی جدی روبه‌رو کنید. واکنش سازه‌های گوناگون به مواد انفجاری، متفاوت است؛ به‌گونه‌ای که بعضی از سنگر‌ها و خانه‌های کوچک تنها با یک بار شلیک توپ پایین می‌ریزند و بعضی دیگر همچون پایگاه‌های محافظتی سنگین‌پیکر، نیازمند شلیک‌های ممتد هستند.


هسته اصلی گیم‌پلی Battlefield 1 اگرچه شباهت‌هایی با نسخه‌های قبلی سری دارد، اما دست‌خوش تغییرات فراوانی شده است؛ افزایش سرعت روند بازی، افزوده شدن آیتم‌های کلاسیک به نقشه‌ها، تأکید بیش‌تر بر روی همکاری‌های تیمی، اضافه شدن انیمیشن‌های متنوع به بخش‌های مختلف بازی، تغییر نحوه عملکرد و شلیک انواع اسلحه‌ها و تعامل بیش‌تر بازی با اقدامات و رفتار بازیکن ازجمله موارد مهمی به‌شمار می‌روند که تجربه بازی را به‌کلی دگرگون کرده‌اند. در Battlefield 1 علاوه‌بر طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه، اکنون اسب‌های چابکی نیز در دسترس قرار گرفته‌اند که شاید در نگاه اول بسیار عادی به‌نظر برسند، اما پس از اندکی دست و پنجه نرم کردن با آن‌ها درخواهید یافت که تجربه سرگرم‌کننده‌ای هستند. بر روی اسب‌ها می‌توانید نشانه بروید و شلیک کنید.

 

این درست همان چیزی است که از طرفی با ایجاد حواس‌پرتی، شما را به اهدافی آسان برای سایرین تبدیل می‌کند و از طرف دیگر، آن حس همه‌جانبه‌ی ماشینیزه بودن بازی را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد. در بتلفیلد ۱، نبردهای تن‌‌به‌تن و نزدیک نیز با بهبود‌های قابل ملاحظه‌ای روبه‌رو شده‌اند و دیگر همه چیز به خنجرهای کوچک ختم نمی‌شود؛ سرنیزه، شمشیر، انواع چاقو و خنجر، گرز، تبر و دسته‌بیل فهرست سلاح‌های سرد شما را تشکیل می‌دهند که حتی می‌توانید با فشردن کلید مخصوصی، با سرعت دو برابر حرکت کرده و با استفاده از آن‌ها دشمنان‌تان را غافلگیر کنید.

 

برای اولین بار در سری، انیمیشن‌های جدیدی در بتلفیلد ۱ گنجانده شده‌اند که به شما این امکان را می‌دهند کاراکتر خود را در حین ورود به اتومبیل‌ها و تانک‌ها یا تعویض صندلی در هواپیماها ببینید. فرض کنید در حال فرار از دست افراد تیم حریف هستید. ناگهان تانکی را در آن نزدیکی پیدا کرده، به سمت آن می‌روید و درست زمانی که دربش را باز می‌کنید تا در داخل پناه بگیرید، بر زمین می‌افتید و کشته می‌شوید؛ این درست همان چالشی است که سازندگان قصد داشته‌اند تا گیمر هیجان آن را در خود احساس و از عصبانیت شروع به بد و بی‌راه گفتن کند!

 

تصاویری از محیط بازی:

Battlefield 1 screenshots 01 small دانلود نسخه نهایی PC بازی Battlefield 1 Ultimate Edition Battlefield 1 screenshots 02 small دانلود نسخه نهایی PC بازی Battlefield 1 Ultimate Edition

Battlefield 1 screenshots 03 small دانلود نسخه نهایی PC بازی Battlefield 1 Ultimate Edition Battlefield 1 screenshots 04 small دانلود نسخه نهایی PC بازی Battlefield 1 Ultimate Edition

Battlefield 1 screenshots 05 small دانلود نسخه نهایی PC بازی Battlefield 1 Ultimate Edition Battlefield 1 screenshots 06 small دانلود نسخه نهایی PC بازی Battlefield 1 Ultimate Edition

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1 and Windows 10
Processor (AMD): AMD FX-6350
Processor (Intel): Core i5 6600K
Memory: 8GB RAM
Graphics card (AMD): AMD Radeon HD 7850 2GB
Graphics card (Nvidia): Nvidia GeForce GTX 660 2GB
DirectX: 11.0 Compatible video card or equivalent
Online Connection Requirements: 512 KBPS or faster Internet connection

 

توضیحات نصب نسخه CPY بازی:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) محتویات درون پوشه Setup را در محلی که تمایل دارید کپی کنید. مثلا در پوشه D:/Battlefield1 محتویات درون پوشه Setup را کپی کنید.

4) محتویات درون پوشه Crack را در این پوشه (که فرض ما D:/Battlefield1 هست) کپی و جایگزین کنید.

5) بازی را اجرا نمایید.

 

=========================================

CPY Release

 

دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش