تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Police Tactics Imperio برای PC
  • بازدید : (661)

Police Tactics Imperio PC-CODEX

Police Tactics Imperio pc cover دانلود بازی Police Tactics Imperio برای PC بازی Police Tactics Imperio در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو CyberphobX Ltd طراحی و بوسیله کمپانی astragon Entertainment GmbH منتشر شده است. گروه IMPERIO بزرگترین خلافکاران شهر Newport Falls را در خود جمع کرده و در حال انجام کارهایی شرورانه هستند، این گروه آسیب های جدی به مردم وارد کرده  و هرلحظه که می گذرد قدرت بیشتری را بدست می آورد این امر می تواند پایان شهر Newport Falls به دنبال داشته باشد اما در حالی که پلیس ها از مقابله با این گروه در هراس بودند، افسری به نام John Crof تصمیم به مقابله با آن ها می گیرد، او فردی باهوش و زیرک می باشد و توانست دشمن را به نابودی نزدیک کند اما در آخرین لحظات ناپدید شد و پس از ۱۶ سال بدن بی جان او یافت شد. اکنون John به عنوان یک قهرمان در میان مردم شناخته می شود و هدف او برای نابودی گروه های خلافکار باعث می شود تا مردم با شجاعت بیشتری با گروه IMPERIO به مبارزه بپردازند اما مقابله مردم به شکست منتهی می شود و این گروه دوباره کار خود را از نو آغاز می کند. سالیان زیادی از مرگ John می گذرد و مردم دیگر امید خود را برای نجات از دست داده بودند تا آنکه پسر John به نام Harvey Croft تصمیم می گیرد راه پدرش را ادامه دهد.


تصاویری از محیط بازی:

Police Tactics Imperio screenshots 01 small دانلود بازی Police Tactics Imperio برای PC Police Tactics Imperio screenshots 02 small دانلود بازی Police Tactics Imperio برای PC

Police Tactics Imperio screenshots 03 small دانلود بازی Police Tactics Imperio برای PC Police Tactics Imperio screenshots 04 small دانلود بازی Police Tactics Imperio برای PC

 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10

Processor: Quad-Core Processor Intel Core i5 with 3 GHz or comparable

Memory: 4 GB RAM

Graphics: DirectX 11 compatible graphics card with 1GB VRAM (GeForce GTX 700 series or comparable | ATI Radeon HD 79xx or comparable)

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 3 GB available space

 

=========================================

CODEX Release

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش