تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود تمامی آپدیت های بازی Dying Light
  • بازدید : (763)

Dying Light All Updates-RELOADED

| Update v1.6.2-BAT به پست افزوده شد |

dl

در این پست تمامی آپدیت های نسخه RELOADED بازی محبوب Dying Light را قرار داده ایم. بازی Dying Light یا “واپسین روشنایی” عنوانی اول شخص به سبک های اکشن و وحشت-بقا یا survival horror می باشد که توسط استودیوی لهستانی Techland ساخته شده است. زاویه دید دوربین بازی، دید اول شخص مانند بازی Outlast است و بازی دارای محیط پویای open-world، همراه با چرخه کامل شب و روز می باشد. محوریت اصلی موضوع داستان بازی زامبی کشی است و در محیط open-world وسیع و خطرناکی رخ می دهد. در طول روز شما در شهری که افراد آن به یک بیماری فراگیر و مرموز دچار شده اند، گشت می زنید تا غذا و منابع مورد نیاز را پیدا کنید و سلاح هایی را تهیه کنید که شما را در مقابله با انبوهی از زامبی ها یاری می کنند. برای دانلود آپدیت ها به ادامه مطلب بروید.


Dying Light Update v1.2.1 Incl DLC-RELOADED

Update v1.2.1 اولین آپدیت منتشر شده گروه RELOADED برای بازی Dying Light می باشد. این بروزرسانی با توجه به حجم کم آن، علاوه بر حل مشکلات بازی، ویژگی ها و امکانات جدیدی را به بازی اضافه می کند. از جمله قابلیت های این آپدیت می توان به رفع مشکلاتی در قسمت صدای بازی، مشکلاتی در روند اجرای بازی با سی پی یو های AMD، رفع عملکرد نامطلوب در سیستم دو گرافیکه خصوصا لپ تاپ ها و… اشاره کرد.

نکته مهم: برای نصب این آپدیت فقط به نسخه کامل RELOADED باری نیاز دارید.

Dying Light Update v1.4.0-RELOADED

آپدیت نسخه ۱٫۴٫۰ بسیاری از مشکلات بازی را در بخش گیم پلی، Zombie Mode و هم چنین Shooting Challenge برطرف می کند. لیست کامل این تغییرات را می توانید در لیست تغییرات به وجود آورنده این آپدیت مشاهده نمایید.

Dying Light Update v1.5.0-RELOADED

آپدیت جدید بازی Dying Light موارد زیادی را به بازی اضافه می کند. عمده ترین مورد اضافه شده درجه سختی جدید “Hard Mode” به بازی است. از دیگر موارد می توان به اعطای ۴ لباس به عنوان پاداش برای به پایان رساندن بخش داستانی بازی، اضافه شدن ۵۰ سلاح جدید، اضافه شدن مجموعه ای از سلاح های کمیاب، رفع مشکلاتی در بخش گیم پلی، بهبودهای متنوع در دنیای بازی و شخصیت ها و… اشاره کرد. لیست کامل این تغییرات را می توانید در لیست تغییرات به وجود آورنده این آپدیت مشاهده نمایید.

نکته مهم : بعد از نصب آپدیت مطمئنا با مشکل اجرا نشدن بازی روبرو خواهید شد. برای رفع این مشکل ابتدا فایل “Installation Fix-BAT” را دانلود نمایید. بعد از اکسترکت کردن، با یک فایل “Patch” مواجه می شوید. این فایل را در محل نصب بازی کپی نمایید و سپس آن را اجرا نمایید. حال با خیال راحت بازی را اجرا کنید. در واقع این پچ تعدادی از فایل های اضافی آپدیت را که باعث کرش کردن بازی می شود، حذف می نماید.

Dying Light Update v1.5.1 Incl DLC-RELOADED

آپدیت v1.5.1 بازی نیز توسط گروه RELOADED منتشر شد که مشکلاتی را در بازی رفع می کند و لیست کامل آن ها را می توانید در قسمت مربوط به دانلود همین آپدیت مشاهده فرمایید.

Dying Light Update v1.6.1-RELOADED

 بازی Dying Light، آخرین آپدیت منتشر شده برای این بازی می باشد که با توجه به حجم کم آن مشکلات عمده ای را در بخش های مختلف بازی برطرف می کند. اضافه شدن سه اچیومنت یا تروفی، پشتیبانی از دی ال سی The Bozak Horde، بهبود عملکرد گرافیک بازی و… برخی از ویژگی های این بروز رسانی است. لیست کامل این تغییرات را می توانید در قسمت لیست تغییرات به وجود آورنده مشاهده فرمایید.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش