تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Need For Speed برای PC
  • بازدید : (488)

Need For Speed | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need For Speed برای PC

تاریخ انتشار دیتا: 2016/03/10
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: ماشین سواری
زبان: ENG  
حجم فایل: 12.7 GB

معرفی بازی :

سری بازی‌های Need for Speed یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های اتومبیل‌رانی و مسابقه‌ای دنیا است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. امسال الکترونیک آرتز با قسمتی جدید بازگشته تا یک مرتبه‌ی دیگر در سبک اتومبیل‌رانی آرکید، شما را در نقش رانندگان بی‌قانون و مسابقات مهیج قرار دهد. سری جدید Need for Speed یک بازی است که کاملا باید آن را به صورت آنلاین بازی کنید . البته با توجه به متفاوت بودنش همیشه رنگ عوض می کند. گاهی اوقات به صورت شبیه ساز تعقیب و گریز فیلم های پلیسی و برخی اوقات هم یک بازی مسابقه ای به تمام معنا است. این بازی بازیکنان را وارد شهر خیالی ونتورا  می‌ کند که در آن رانندگان بی نام و نشان خود را برای مسابقات زیر زمینی غیر قانونی آماده می‌کنند و بازیکنان دیگر قصد دارد برای خرید خودروهای جدید، ارتقای آن‌ها و اسطوره شدن در دنیای مسابقات خیابانی به هر قیمتی که شده است پول و اعتبار به دست آورند.


میان‌پرده‌ها با استفاده از ویدیوها و بازیگران واقعی شکل گرفته و البته این موضوع به خوبی با بخش‌های گرافیکی داخل بازی ترکیب شده است. مسابقات در محیطی عظیم و گسترده برگذار میشود و شما عضوی از دنیای باز این بازی هستید. شهری تاریک و بارانی که محل رقابتی غیر قانونی شده و نیروهای پلیس هم در بخش‌های مختلف آن منتظر شما هستند تا با تعقیب کردنتان حال و هوایی نوستالوژیک را رقم بزنند. شما در بخش داستانی در نقشه پهناور بازی قرار خواهید گرفت. هر چند وقت یکبار موبایلتان زنگ میخورد و از طرف دوستانتان به رقابت دعوت میشوید که این موضوع با روشن شدن علامتی در نقشه به شما نشان داده خواهد شد. با پیگیری این رقابت ها علاوه بر جمع کردن منابع مالی اعتبارتان نیز افزایش پیدا میکند و میان دوستانتان محبوب میشوید. Live Action ها به زیبایی هر چه تمام تر با گرافیک گیم پلی بازی همگام سازی شده اند و سازنده توانسته است با اعمال فیلتر های نوری جلوه بصری لایو اکشن ها را با بازی یکسان کند. یکی دیگر از نقاط قوت بازی بخش شخصی سازی بازی است. به این صورت که شما با مراجعه به گاراژ بازی به دنیایی از قطعات یدکی دسترسی خواهید داشت. شما میتوانید از رنگ ماشین و جلوه های هنری بدنه گرفته تا کوچک ترین بخش موتور ماشین را دستکاری کنید. در این بخش ابتدا با نمای کلی ماشین رو برو میشوید، و واقعا تشخیص اینکه این ماشین واقعی است یا گرافیکی کار دشواری است. سپس شما میتوانید با انتخاب کردن بخش های مختلف تمام قسمتهای اتوموبیل را شخصی سازی کنید از فیلـترهای هوا که موتور ماشین شما را از خاک خوردن نجات می‌دهند، تا سیستم خنک‌ کننده و بخش‌های سوخت ‌رسانی، رینگ و لاستیک، اگزوز، سپرها، گلگیر ها و هر چیزی که از یک ماشین میشود دستکاری کرد در این بخش قابل تغییر است. شما برای ایجاد این تغییرات باید پول خرج کنید و برای بدست آوردن پول باید در مسابقات شرکت کنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Need For Speed برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need For Speed برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need For Speed برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need For Speed برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need For Speed برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need For Speed برای PC | تاپ 2 دانلود

Minimum Requirements for 720p30 at low settings
OS : 64-bit Windows 7 or later
Processor : Intel Core i3-4130 or equivalent with 4 hardware threads
Memory : 6GB RAM
Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 750 Ti 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB, or equivalent DX11 compatible GPU with 2GB of memory
Hard Drive : 30GB free space
Input : Keyboard and mouse, Xbox One controller

Recommended Requirements for 1080p60 at high settings
OS : 64-bit Windows 7 or later
Processor : Intel Core i5-4690 or equivalent with 4 hardware threads
Memory : 8GB RAM
Graphics Card : NVIDIA GeForce GTX 970 4GB, AMD Radeon R9 290 4GB, or equivalent DX11 compatible GPU with 4GB of memory
Hard Drive : 30GB free space
Input : Keyboard and mouse, Xbox One controller

توجه :

این بازی برای اجرا همواره به اتصال اینترنت نیاز خواهد داشت بنابراین این بازی کرک نخواهد شد پس خواهشا در مورد کرک سوال نپرسید. این نسخه برای کسانی که سی دی کی یا این بازی را از سایت ارجین خریداری کرده اند قرار داده شده است.

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

1. تمامی فایل های فشرده دارای 5% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

2. برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

3. تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت 1 : Direct Link

downloadدانلود پارت 2 : Direct Link

downloadدانلود پارت 3 : Direct Link

downloadدانلود پارت 4 : Direct Link

downloadدانلود پارت 5 : Direct Link

downloadدانلود پارت 6 : Direct Link

downloadدانلود پارت 7 : Direct Link

downloadدانلود پارت 8 : Direct Link

downloadدانلود پارت 9 : Direct Link

downloadدانلود پارت 10:Direct Link

downloadدانلود پارت 11:Direct Link

downloadدانلود پارت 12:Direct Link

downloadدانلود پارت 13:Direct Link


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش