تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
سرورهای Titanfall مورد حمله واقع شد!
  • بازدید : (359)

فب

به نظر می رسد یک گروه از هکر ها، که نامشان را بنا به دلایلی ذکر نخواهیم کرد، دیروز وبسایت Titanfall.com را مورد حمله قرار داده اند. در ادامه با ما همراه باشید.


با افلاین شدن وبسایت رسمی یکی از مورد انتظار ترین بازی های امسال، هنوز مشخص نیست که آیا لطمه ای به نسخه ی بتا و کاربرانش وارد شده یا نه؟ اما این گروه اذعان داشته که آفلاین کردن وبسایت Titanfall.com تنها شروع نقشه هایشان است! معنای این جمله هنوز واضح نیست، اما این گروه دقیقا از همان هکر هایی تشکیل شده است که هفته ی گذشته سرور های League of Legends را مورد حمله قرار داده و به حالت آفلاین بردند. این گروه دوشنبه صبح نیز باری دیگر به سرور های آمریکای شمالی این بازی حمله کردند.

به روز رسانی: طبق اطلاعاتی که به دستمان رسید، در هنگام نوشتن این خبر؛ سرور های نسخه ی بتا هنوز پا بر جا هستند و کاربران می توانند بدون مشکل از آنها استفاده نمایند.

به رو ز رسانی: باید اعلام کنیم که لحظاتی قبل سرور های نسخه ی بتای این بازی نیز توسط همین گروه مورد حمله قرار گرفت. برخی از کاربران این بازی اعلام کرده اند که به نسخه ی بتا دسترسی ندارند. همچنین تصویر زیر را در اینترنت قرا داده اند.

Titanfallservers 590x442 سرورهای Titanfall مورد حمله واقع شد

آیا شما نیز به نسخه ی بتا دسترسی ندارید؟ با ما در میان بگذارید…

منبع: گيمفا


برچسب ها : ,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش