تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason برای PC
  • بازدید : (470)

Cryostasis Sleep of Reason | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason برای PC

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۰۳/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن/ترسناک
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲٫۹ GB

معرفی بازی :

در بازی اول شخص Cryostasis، یک کشتی هسته ای به نام north wind در قطب جنوب گیر می کند و شما که هدایت Alexander nesterov بر عهده دارید و یک هواشناس در قطب جنوب هستید ماموریت دارید که وارد این کشتی شده و یک جورایی زمان را به عقب برگردونید تا از کشته شدن کاپیتان کشتی و همچنین غرق شدن کشتی جلوگیری کنید. الکساندر دارای نیرویی می باشد که می تواند وارد گذشته شده و گذشته را تغییر دهد تا باعث جلوگیری از اتفافات شده و با دست زدن به جسد افراد می تواند موقعیت قبل از مرگ آنها رو بییند و دلیل مرگ آنها رو پیدا کند. شخصیت ما زیاد با سرما میانه خوبی ندارد و وقتی که شما از اتاق های کشتی خارج شده و وارد عرشه کشتی می شوید روی عرشه هم بسیار سرد است زمان زیادی برای ماندن در بیرون ندارید و اگر کمی وقت رو تلف کنید شاهد کشته شدن الکساندر می باشید . همچنین خط جون شما هم خود به خود پر نمیشه و باید خودتان را به جای که گرما است برسانید مثل اتش و گرمای نور چراغ به این صورت هستش که خط جان شما پر می شود و این روند بازی باعث سخت شدن بازی شده است.


دشمنان شما هم در بازی خدمه کشتی هستن که تبدیل به موجودات عجیبی شده اند و شما در طول بازی با انها روبرو می شوید. گرافیک cryostasis خیلی خوب نیست اما قابل قبول است اما حرف زیادی برای گفتن در مقابل بازی جدید ندارد . نور پردازی در بازی بسیار عالی ست و همچنین بارش برف و کولاک به صورت کاملا زیبای نشان داده می شود و خیره کننده می باشد . همچنین کشتی هسته ای روسی از نظر گرافیکی بسیار عالی طراحی شده. اتاق به اتاق کشتی و همچنین عرشه کشتی بسیار خوب طراحی شده اند . صدا گذاری هم در بازی خوب و ایراد خاصی در صدا گذاری بازی نمی باشد . بازی روند سینمای بسیار خوب و جذابی دارد و هر لحظه که الکساندر وارد گذشته افراد کشته شده می شود شاهد صحنه های هیجان انگیز و بسیار زیبای سینمایی می باشیم و داستان بازی با فلش بک های بسیار زیبایی روایت می شود که یکی از دلایل مهم برای تمام کردن بازی می باشد . در کل بازی از نظر روند داستانی بسیار سطح بالا و خوب می باشد .

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Cryostasis Sleep of Reason برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش