تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود فیلم با من از عشق بگو
  • بازدید : (446)

دانلود فیلم ایرانی با من از عشق بگو با لینک مستقیم و کیفیت متوسط وعالی

فیلم با من از عشق بگو با کیفیت عالی و متوسط DVD

دانلود فیلم با من از عشق بگو

موضوع : اجتماعی

فرمت : mp4

حجم : 365 , 638 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1392

کارگردان : فرید کلهر

بازیگران : مهران احمدی، امیرحسین رستمی، نرگس محمدی، محمدرضا داودنژاد، مجید مشیری، آرام یوسفی نیا، امین ایمانی و با حضور علی برجسته و …

خلاصه داستان : «با من از عشق بگو» داستان زندگی مردی به نام نیما را روایت می کند که پس از آزاد شدن از زندان متوجه بیماری نامزد سابقش می شود. در همین حین با پیدا شدن کیف فرزاد- که از قضا مبلغ قابل توجهی در آن قرار دارد- اتفاقاتی برای نیما رخ می دهد که… .


دانلود فیلم با من از عشق بگو از سرور فایل مانی و آپلودبوی و لینک مستقیم

نسخه با کیفیت :

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود از سرور آپلودبوی / دانلود از سرور فایل مانی

نسخه کم حجم :

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود از سرور آپلودبوی / دانلود از سرور فایل مانی / دانلود از سرور ریوآپلود

تریلر فیلم : مشاهده و دانلود

منبع: استار وي


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش