تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Blades of Time Limited Edition برای PC
  • بازدید : (614)

Blades of Time Limited Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Blades of Time Limited Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۰۵/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۲۵ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان بازی Blades of Time مربوط به دختری به نام Ayumi می شود. او یک جنگجو و یک کاشف گنج است که به همراه دوستش Zero به سرزمین Dragonland آمده تا از اسرار این قلمروی مرموز باخبر شود. اما این سرزمین اتفاقات عجیبی را برای آیومی رقم می زند و از همان هنگام ورود به جزیره، اتفاقات زیادی برای او و دوستش رخ می دهند. زیرو از همان ابتدای بازی ناپدید می شود و آیومی نیز برای پیدا کردن او راهی قسمت های مختلف این سرزمین می شود، اما از همان ثانیه های آغازین، او متوجه قدرت های مرموز این سرزمین شده و با یک راهنمای افسانه ای آشنا می شود که قصد دارد او را در این سرزمین کمک کند. بازی از نظر هنری در سطح خوبی قرار دارد و مشخص است که گروه هنری عملکرد خوبی برای طراحی محیط های بازی، مکان های مختلف و دشمنان بازی داشته اند.


اما این بخش هنری به شکل خوبی در بازی پیاده سازی نشده و به همین دلیل شاهد گرافیک خوبی در این بازی نخواهید بود. در حالت کلی، می توان به این موضوع اشاره کرد که طراحی محیط ها و خلق مکان های فانتزی بازی در سطح خوبی طراحی شده که دلیل آن هم قوی بودن بخش هنری بازی است. اما به دلیل اینکه کیفیت بافت های بازی خوب نیست و اشیاء طراحی شده در بازی در سطح خوبی قرار ندارند، شاهد مناظر بی کیفیتی در طول بازی هستیم. طراحی دشمنان خوب صورت نگرفته است. درست است که ایده خلق آن ها جالب بوده، اما سازندگان در عمل نتوانسته اند زیبایی خوبی به آن ها ببخشند. طراحی شخصیت اصلی بازی نیز چنگی به دل نمی زند و اصلاً خوب طراحی نشده است. جلوه های ویژه بازی مانند انفجارها و نیمچه تخریب پذیری ای که برای بازی طراحی شده نیز خوب از کار درنیامده. در کل اگر این بازی از طراحی هنری خوبی برخوردار نبود، در قسمت گرافیک با یک شکست کامل مواجه می شد. گیم پلی می تواند از جمله قسمت های تقریباً خوب بازی باشد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این بازی چیز خاصی را به گیم پلی استاندارد بازی های Hack and Slash اضافه نکرده و یک روند معمولی را پیش روی شما قرار می دهد. دقیقاً این بازی همان تجربه ای را در گیم پلی به شما انتقال می دهد که در سایر بازی های این سبک تجربه کرده اید. استفاده از سلاح های مختلف که شامل شمشیر، کاتانا و… می شود، اولین راه برای از بین بردن دشمنان است. حتی در زمان مبارزه ها نیز دکمه ای را روی دشمنان مشاهده می کنید که با فشار دادن آن می توانید کار دشمنان را یکسره کنید. سلاح دیگری که در این بازی در اختیار خواهید گرفت، تفنگی است که پس از مدتی بدست می آورید. از این تفنگ می توانید برای از بین بردن دشمنانی که در فاصله دور قرار دارند، استفاده کنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Blades of Time Limited Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Blades of Time Limited Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Blades of Time Limited Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Blades of Time Limited Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Blades of Time Limited Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • علی گفته: علی می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1393/01/29 و 10:08 دقیقه ارسال شده.

    خیلی ممنون از مطالب خوبت شکلکشکلک
    خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی شکلک
    فدایی داری شکلک شکلک

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش