تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Asura's Wrath برای PS3
دسته بندی : بازی کنسول,بازی PS3,
  • بازدید : (913)

Asuras Wrath | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Asuras Wrath برای PS3

Asura یکی از هشت فرمانروای نگهبان است که وظیفه دارند از زمین و بهشت در مقابل حمله موجوداتی شیطانی به نام Gohma دفاع کنند. پس از یک پیروزی بزرگ در نبرد با این موجودات که بیشتر افتخار آن متعلق به Asura بوده است، هفت فرمانروای دیگر از قدرت بیش از حد Asura احساس خطر می کنند و برای نابودی او توطئه ای می چینند، درحالی که Asura بوسیله پیکی در محضر امپراطور احضار می شود، متوجه به قتل رسیدن او می شود و این خود بهانه ایست که اتهام قتل امپراطور برای او صادر شود، پس از فرار از دست نیروهای سلطنتی، Asura بار دیگر برای یافتن همسر و دخترش پنهانی وارد شهر می شود اما متوجه می شود که همسرش به قتل رسیده و دختر خردسال او Mithra که چندی پیش به عنوان بانوی مقدس دربار برگزیده شده بود در چنگال دشمنان اسیر شده است. پس از برخورد با Deus (رئیس فرمانراوایان) اون Asura را به دنیای مردگان Naraka پرتاب می کند اما روزنه های امیدی که در وجود Asura قرار دارد مانع از مرگ دائمی او می شود و به او کمک می کند تا بار دیگر برای انتقام بازگردد.


گیم پلی بازی از چند بخش خاص تشکیل شده است. بخش دکمه زنی یا به اصطلاح QTE ها، بخش مبارزات، و بخش Rail Shooting. صحنه هایی که در طول این بازی مشاهده خواهید کرد، به جرئت می توان گفت در هیچ عنوانی تا بحال دیده نشده اند. نصف کردن کره ماه به واسطه شمشیری که طول آن بیشتر از قطر کره زمین است و یا مبارزه با خدایی که کره زمین در مقابلش همانند توپ فوتبالی بیش نیست. تنها نمونه هایی از این صحنه ها هستند. همه و همه صحنه هایی جذاب و هیجان انگیز را برای شما تداعی خواهند کرد. بیش از ۷۰% بازی شامل کات سین های داستانی و بخش دکمه زنی بازی است که به خوبی پرداخت شده اند و به هیچ وجه بازیکن از تماشای آن ها خسته نمی شود. شاید بتوان بزرگترین ایراد این بازی را همین دانست. درست است که صحنه ها همگی دیدنی هستند اما در اواسط بازی، بازیکن حس اینکه دوست دارد بیشتر در بخش گیم پلی بازی همکاری کند به او دست می دهد و نیز اینکه این صحنه ها فقط برای یک بار زیبا هستند. و بار دومی که به بازی خواهید پرداخت تمامی آن ها را رد خواهید کرد.بخش گیم پلی بازی شامل درگیری شما با مقادیر خاصی از دشمنان و یا باس فایت هاست که تقریبا همگی از یک الگوریتم ساده اما هیجان انگیز پیروی می کنند. در این بازی دشمنان یا باس فایت ها هیچ گونه نوار سلامتی ای ندارند. در عوض، در زیر نوار سلامتی خود آسورا، نوار خشم او، بواسطه مبارزه با دشمنان رفته رفته پر می شود و وقتی به حد قابل قبولی رسید، دکمه رهایی آن روی صفحه نمایش داده می شود. با فشردن این دکمه خشم آسورا رها شده و حالا نوبت می رسد به QTE ها و پایان آن بخش از مبارزه که هر یک به زیبایی طراحی شده اند. 

 

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Asuras Wrath برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Asuras Wrath برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Asuras Wrath برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Asuras Wrath برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Asuras Wrath برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Asuras Wrath برای PS3 | تاپ 2 دانلود


Downloadلینک های دانلود

پسورد فايل: www.p30download.com


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش