تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Dead or Alive 5 Ultimate برای PS3
دسته بندی : بازی کنسول,بازی PS3,
  • بازدید : (740)

Dead or Alive 5 Ultimate | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead or Alive 5 Ultimate برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.46 |

| DLC PACK به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۹/۰۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46
ایدی بازی : BLES01907
حجم فایل: ۵٫۹۸ GB

یکی از فرانچایزهای مهیج در سبک مبارزه ای Dead or Alive میباشد. Dead or Alive یکی از بهترین بازیهای سبک ۳D فاتینگ به حساب می آید که پنجمین نسخه از این بازی توسط Team Ninja ساخته و طبق سالهای گذشته توسط Tecmo Koei برای کنسولهای PS3 و XBOX360 منتشر شده است، گیم پلی بازی مثل نسخه های قبلی سادگی خود را دارد قابلیت بدل زدن که خیلی سطح بازی را را بالا برده است باعث شده که فقط به فکر فشار دادن سریع کلیدها نباشید و بتوانید حرفه ای تر بازی کنید و با وجود بخش آموزشی و تمرینی بسیار عالی شما میتوانید به راحتی با بازی آشنا شوید. کاراکترهای جدیدی از بازی Virtua Fighter در این نسخه وجود دارد، همچنین در این نسخه مکانیسمهای گیم پلی جدیدی تعبیه شده است، از لحاظ گرافیکی نیز بازی بهینه تر و واقع گرایانه تر شده است. یکی از نقاط جالب در سری Dead or Alive تغییر محیط مبارزات می باشد.


از شکستن زمین گرفته تا پرت شدن از یک ارتفاع و وارد شده به یک محیط مبارزه ای جدید. حال در این نسخه یک سری صحنه های سینمایی هم به بازی اضافه شده که جذابیت صحنه های مبارزه را بیشتر میکند. بازی لیست کاراکترهای متنوعی دارد که با بازی کردن در قسمتهای مختلف بازی میتوانید چند لباس برایشان آزاد کنید. Dead or Alive در مقابل رقبای خود از گرافیک بالاتری برخوردار است و طراحی کاراکترها در بازی عالی انجام شده، مثلا: افکتهای مثل عرق کردن و کثیف شدن کاراکترها به وضوح بر روی صورت و بدنشان قابل مشاهده است، متاسفانه بزرگترین ضعف بازی در صداگذاری آن میباشد صدای کاراکترها با ظاهرشان هم خوانی ندارد و در بعضی موارد Lip Sync هم دارد. اکثر بازیهای مبارزه ای به دلیل وسعت کم آنها امروزه بصورت آرکید و یا دانلودی عرضه میشوند. ضمن همین مسئله آنها نمی توان توقع گرافیکی در حد بازیهای بزرگ را داشت بازیهایی که در این سبک از وسعت بیشتر برخوردار هستند مانند Tekken یا Street Fighter که توسط ناشرین بر روی دیسک عرضه میشوند به طبعیت از شرایطی که بازیهای این سبک دارند از گرافیک بالایی برخوردار نیستند و معمولا سعی میکنند برای توجیه این مسئله از سبک گرافیکی سل شید استفاده کنند. اما عنوان Dead or Alive از همان ابتدا از پیشتازان گرافیک در سبک مبارزه ای بشمار میرفت. قسمت پنجم این بازی نیز با شجاعت تمام با یک گرافیک Real وارد گود شده، بازی از فیزیک توانمندی بهره مند است و طراحی اشیاء و استیجهای مبارزه بسیار دقیق کار شده است. طراحی کارکترها و چهره آنها نیز کمک شایانی در محبوبیت بازی داشته است. گرافیک فنی بازی را با احترام به سبک مبارزه ای نمیتوان با سایر عناوین نسل هفتمی مقایسه کرد و همین بهانه ای برای تحسین گرافیک این بازی به شمار می آید. در این نسخه جدید همچنین علاوه بر شخصیت های گذشته شخصیت های جدید نیز در این نسخه وجود دارد که میتوان به Momoji شخصیت بازی Ninja Gaiden اشاره کرد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Dead or Alive 5 Ultimate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead or Alive 5 Ultimate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead or Alive 5 Ultimate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead or Alive 5 Ultimate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead or Alive 5 Ultimate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead or Alive 5 Ultimate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Dead or Alive 5 Ultimate برای PS3 | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود 

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۷ : Direct Link

Update 1.05

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

DLC PACK

دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش