تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Titan Quest Gold Edition برای PC
  • بازدید : (1005)

Titan Quest Gold Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Titan Quest Gold Edition برای PC

بازی Titan Quest در محیط هایی مثل مصر و یونان باستان و همچنین آسیا اتفاق می افتد که بازی در ابتدا بیشتر در محیط های یونانی مانند هستیم ، با اتمام ماجراها در آنجا به مصر راه پیدا خواهیم کرد و بعد از انجام ماموریتهای لازم در مصر از طریق جاده ی ابریشم به قسمت های شرقی تر کره ی زمین یعنی به آسیا خواهیم رفت اما در آسیا مکان ها بسیار زیاد هستند  واز جمله ان می توان به چین اشاره کرد. نکته جالب اینست که در مصر با مومیایی ها یا ابولهول ها مبارزه می کنیم ولی در یونان با سناتورها و دیگر موجوداتی که در یونان هستند روبرو خواهیم شد. نکته ی مهم دیگر اینکه دشمنان شما در مجموع ۸۵ مدل مختلف و در اندازه های مختلف از انسان گرفته تا غول های عظیم الجثه.


برای شروع هر بازی RPG شخصیتی که شما می سازید از اهمیت بالایی برخوردار است. از طرفی راحت بودن ساخت این شخصیت توسط ابزارهایی که بازی در اختیار می گزارد بسیار مهم تر است. بازی های زیادی بوده اند در این سبک که از همان اول بازی زمان زیادی از شما را در بخش طراحی شخصیت می گرفتند ولی در Titan Quest شما در ابتدا با انتخاب یک نام و جنسیت مرحله اول بازی را شروع می کنید که در آن شما در مبارزه ای به مردم یک روستا کمک می کنید و سپس اگر از قهرمانتان خوشتان آمد کلاس او را انتخاب می کنید اما مساله ی اصلی اینجاست که در این بازی چیزی بنام کلاس وجود ندارد بلکه شما باید از بین هشت Mastery که هر کدام مجموعه ای از ۲۰ توانایی را به شما تقدیم می کنند دو تا را انتخاب کنید که با تلفیق قدرت های موجود در این Mastery ها می توانید یک جادوگر مبارز را بوجود بیاورید. اما مشکل اینجاست که این Mastery ها ممکن است بخاطر آشنا نبودن گیمر ها با آنها تمام معادلات بازی را بهم بزنند. طریقه ی Level Up کردن هم بدین صورت است که شما با تعداد بیشتر مبارزاتی که انجام می دهید تعدادی Point بدست می آورید که می توانید با خرج کمتر قدرت های رده پایین را آزاد کنید یا با خرج بیشتر قدرت های رده پایین خود را به رده های بالاتر برسانید. فیزیک بازی هم از نقاط قوت آن است. اگر شما یک شخصیت با قدرت بالا داشته باشید و از یک اسلحه ی بسیار قدرتمند استفاده کنید دشمنان شما در اثر ضربه ی شما به پرواز در می آیند بطوری که اگر روی یک کوه در حال مبارزه باشید شاید با ضربه ای که می زنید دشمن شما نمیرد اما در اثر پرتاب شدن از بالای کوهستان بمیرد از طرفی شما می توانید از ارتفاعات بالا با پرتاب کردن اشیا مختلف به سمت دشمنان جلوی پیشروی آن ها به سمت خودتان را بگیرید و البته این عمل رابطه عکس هم خواهد داشت. در بازی ۳ درجه ی سختی قرار داده شده است که اگر شما یکی را به اتمام برسانید یکی دیگر آزاد می شود (مانند Dungeon Siege) که با رسیدن به آخرین درجه ی سختی و بازی کردن آن حس واقعی بازی به شما منتقل می شود.

 

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Titan Quest Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Titan Quest Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Titan Quest Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Titan Quest Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Titan Quest Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.


=========================================

PLAZA Release

 

دانلود به صورت پارت های ۲گیگابایتی:


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • ali گفته: ali می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/03/05 و 13:03 دقیقه ارسال شده.

    این بازی رو ویندوز 7 اجرا میشه؟؟؟؟

    پاسخ : طبق شرکت سازنده برای ویندوز 2000 و اکس پی ساخته شده ولی عمدتا این بازی ها بر روی ویندوز 7 هم بدون مشکل اجرا میشن.

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش