تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
تاریخ انتشار عنوان The Evil Within مشخص شد!
  • بازدید : (313)

tew

بالاخره بعد از مدت ها٬ تاریخ انتشار دقیق عنوان The Evil Within منتشر شد. این بازی توسط Tango Gameworks در حال ساخت است و کارگردانی آن بر عهده آقای Shinji Mikami است. در ادامه می توانید تاریخ انتشار این عنوان را مشاهده نمایید و خود را برای بازی کردن این عنوان Survival horror که قرار است ترس واقعی را به ما نشان دهد٬ آماده سازید.


عنوان The Evil Within در تاریخ ۲۶ آگوست امسال در آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۹ آگوست امسال در اروپا عرضه خواهد شد. همچنین عنوان The Evil Within توسط Bethesda Softworks برای پلتفرم های Xbox One, Xbox 360, PlayStation 4, PS3 و PC عرضه خواهد شد. شما در بازی The Evil Within در نقش یک کارگاه زبده با نام Sebastian هستید و به همراه یارانتان به صحنه ی قتلی وحشتناک در یک عمارت فرا خوانده می شوید. در عمارت یاران شما یکی پس از دیگری مفقود و یا کشته می شوند و تنها شما میمانید و Sebastian و اینجاست که باید برای بقا و زنده ماندن٬ بجنگید و با چیز های عجیبی روبرو شوید…

منبع: گيمفا


برچسب ها : ,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش