تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای PS3
دسته بندی : بازی کنسول,بازی PS3,
  • بازدید : (924)

Castlevania Lords of Shadow 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.46 |

| DLC Pack به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۲/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46
ایدی بازی : BLUS30999
حجم فایل: ۴٫۱۲ GB
ریلیز: DUPLEX

اطلاعات بازی :

همانطور که می دانید یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی ها در سبک H&S عنوان Castlevania می باشد. سری Castlevania از سال ۱۹۸۶ تا به الان ، کلی طرفدار برای خود دست و پا کرده است. نسخه اول Lords of Shadow به جز اندک مشکلاتى در دوربین، مشکل دیگرى نداشت و از هر لحاظ خوش درخشید. استودیوى اسپانیایى MercurySteam با ساخت پایانى غیر منتظره و عجیب براى نسخه اول  Lords of Shadow به نوعى وجود داشتن قسمت دوم را خبر داد. LoS 2 نیز درباره گابریل است. البته بهتر است دیگر او را گابریل صدا نکنیم چرا که او دیگر گابریل نیست. او یک دراکولاست! دراکولایى که نا امید و تنها به سوى دشمنان می تازد. بازی نسبت به نسخه قبلی خط داستانی بسیار طولانی تر و عمیق تری را داراست همچنین مبارزه با غول ها یا تایتان های بازی بسیار گسترده تر طراحی شده و تا آخر یک نبرد حماسی تمامی کنترل بازی به دست شما خواهد بود.


اما در رابطه با دراکولا ، شخصیت اصلی بازی ، میتوان گفت که دراکولا بودن صرفا به این معنی نیست که دشمنان را گاز بگیرید و از خون آن ها تغذیه کنید ، بلکه به لطف سیستم جدید و دوربین های پیشرفته که در این نسخه قرار داده شده است ، تا حدودی میتوانید محیط اطراف خود را کنترل کنید و تسلط بیشتری نسبت به نسخه قبلی بر روی محیط اطراف داشته باشید ، در واقع ، این نسخه دریچه ایی عظیم به سوی تاریکی ها و ماجراجویی ها را به روی شما باز میکند و اینبار شما با محیطی ترسناک تر و بزرگتر رو به رو خواهید شد که پر از چالش های بسیار سخت و معما ها و پازل های گوناگون است. با این وجود ، دشمنان در مقابل شما شانسی برای بردن نخواهند داشت زیرا دراکولا طبیعتا موجودی سریع و قدرتمند است و این را از ابتدای بازی نیز خواهید فهمید. تبدیل شدن گابریل به دراکولا در این سری ، نه تنها این عنوان را تا حدودی به اصالت خود نزدیک کرده است ، بلکه تاثیرات مهمی هم روی گیم پلی گذاشته است. او میتواند با استفاده از نیروی خونخواری خود ، پس از کشتن دشمنان با مکیدن خون آنها نوار سلامتی خود را کامل کند. شما میتوانید پس از هر مبارزه با دریافت امتیاز از دشمنان ، سلاح های خود را ارتقا دهید ، چیزی که در قسمت اول نیز شاهد آن بودیم. استفاده از ضربات سبک ، سنگین و ترکیبی با استفاده از شمشیر در بازی بُعد دیگری از جذابیت های این عنوان است. یکی از مهم ترین معایبی که در این سری همانند نسخه قبل وجود دارد ، عدم داشتن تنوع در اسلحه ها است ، یعنی شما نیمی از بازی را فقط با استفاده از شمشیر و قدرت های جادویی خود طی میکنید. اما نباید از قدرت های جادویی در بازی غافل شد ، شما میتوانید با استفاده از این جادوها دشمنان خود را آسان تر از میان بردارید ، یکی از مهمترین قدرت های جادویی Void Sword نام دارد ، البته قدرت های دیگری هم وجود دارند. اما یکى از نکات مثبت این نسخه، تغییر دوربین آن است. در نسخه اول، دوربین ثابت و براى بعضى از گیمر ها بسیار عذاب آور بود. اما در این نسخه قابلیت حرکت دادن دوربین هم وجود دارد. البته مى توان از تنظیمات بازى دوربین را مانند نسخه ى قبل تغییر داد. اینبار castlevania با بهره گیری از موتور Mercury Engine 2 ، همان نسخه ارتقا یافته انجین که از آن برای ساخت قسمت اول استفاده کردند ، سعی در خلق صحنه های گرافیکی دارد که مخاطبان را مات و مبهوت خودش کند. نورپردازی و سایه گذاری به خوبی طراحی شده است ، منعکس کردن نور خورشید از بدنه اجسام فلزی ، جذابیت خاصی به گرافیک این عنوان میدهد. افکت هایى مانند باران، رعد و برق و… بسیار خوب کار شده اند. اکثر محیط ها تاریک هستند اما با این وجود بسیار عالى طراحى شده اند و کاملاً واضح هستند. طراحى لباس و چهره دراکولا هم بسیار با ابهت و کامل است. باس فایت ها هم کاملاً حرفه اى و متفاوت هستند. تنها ایرادى که مى توان گرفت، تنوع کم و حدوداً طراحى ضعیف NPC ها است که به دلیل اینکه NPC ها در جریان اصلى بازى قرار نخواهند داشت، این طراحى ضعیف تاثیر چندانى نخواهد داشت و قابل چشم پوشى است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Castlevania Lords of Shadow 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

 

امکانات DLC :

REVELATIONS DLC

- Play as Alucard in this extensive add-on.

- The immersive story is expanded further as new branches of the plot are uncovered, along with rich new environments and challenging puzzles.

- Fight creatures of darkness and discover the true extent of Alucard’s involvement in Dracula’s story, his deal with death and his fight against Satan.

- Experience a whole new aspect of the thrilling conclusion to the ‘Lords of Shadow’ saga, including some enlightening revelations

RELIC RUNE PACK

- Players gain access to most of the game’s relics once they find their first drop.

- Some enhance skills, some enhance abilities, and others have a more mysterious and surprising effect.

- Using the transmute rune, players can turn any relic into another to gain the upper hand.

ARMORED DRACULA SKIN

- Gain access to an all-new highly detailed skin for the famed Lord of Darkness, Dracula.

- Includes a full length, leather textured coat with new filigree designs throughout and completely redesigned central belt armor.

- New battle greaves and pants with adorning paraphernalia add a powerful finish.

- Dracula himself has a new beard to complete the look.

DARK DRACULA SKIN

- Access to alternate coloring for Dracula’s iconic outfit.

- Taking its cues from the classic designs of past Castlevania games, this skin includes the classic white hair and beard coloring for the ultimate Prince of Darkness.

- To activate DARK SKIN start game with ORIGINAL SKIN, go to options, choose CONFIGURATIONS, on the right side on bottom is SKINS: DEFAULT, change to DARK. Exit options to play game with new skin.

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود 

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

(+Patch Update 1.01(CFW 4.41

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

Revelations DLC

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ALL DLC FIX

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

FIX 3.55

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

+FIX 4.21 

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • RAHMAN گفته: RAHMAN می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1395/12/29 و 12:17 دقیقه ارسال شده.

    اقا سلام اینDlc Revelations برای کامپیوتر اومده لطفا اونو بزارید هرچی میگردم پیدا نمیشه

    پاسخ : سلام. این نسخه ای که فرمودین پولی هست و باید از طریق استیم بازی کنید. به خاطر همین هیچ سایتی اونو نزاشته.

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش