تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام یه حسی میگه

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد با نام یه حسی میگه با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ یه حسی میگه از سهراب پاکزاد

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد یه حسی میگه

دانلود آهنگ یه حسی میگه از سهراب پاکزاد با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید


دانلود آهنگ یه حسی میگه
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download Download

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید سهراب پاکزاد با نام یه حسی میگه

روزای خوبی تو راهه پر از آرامششه امسال
اگه تو پیش من باشی عجب سالی بشه امسال
نبینم فکر دیروزی نبینم فکر آهی
همیشه بعد هر سختی روزای خوبی در راهه
یه حسی میگه که چشمام تو رو امسال می بینه
اگر چه انتظارت هم برای من شیرینه
می خوام برگردی و دیگه بگی از پیش من میری
واسه من عید هر وقت که من و تحویل می گیری

یه عمری منتظر بودم واسه روزی مثل امروز
تو هر جا هستی احساست به قلبم میرسه امروز
منم می خوام نو باشم مثل سالی که نو میشه
قراره دنیا آروم شه می دونم.پیش تو میشه
یه حسی میگه که چشمام تو رو امسال می بینه
اگر چه انتظارت هم برای من شیرینه
می خوام برگردی و دیگه بگی از پیش من میری
واسه من عید هر وقت که من و تحویل می گیری

یه حسی میگه که چشمام تو رو امسال می بینه
اگر چه انتظارت هم برای من شیرینه
می خوام برگردی و دیگه بگی از پیش من میری
واسه من عید هر وقت که من و تحویل می گیری


برچسب ها : ,,,,,,,,,
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش