تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود آهنگ بد عادت از احمد سلو
دسته بندی : صوتی,موزیک ایرانی,
  • بازدید : (373)

دانلود آهنگ جدید احمد سلو با نام بد عادت با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ بد عادت از احمد سلو

دانلود آهنگ بد عادت از احمد سلو

دانلود آهنگ بد عادت از احمد سلو با لینک مستقیم

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید


دانلود آهنگ بد عادت از لینک مستقیم

دانلود کیفیت ۱۲۸ / دانلود کیفیت ۳۲۰

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید احمد سلو با نام بد عادت

بد عادت شدی ، بدشدم با غمت

بد عادت شدی هر دفعه دیدمت

من عادت ندارم به این فاصله

بد عادت شدی وقتی بوسیدمت

 

رفیقم تو این روزا بارون شده

غرور و شکستم، چه آسون شده

نگاهم نکن طاقتم سر رسید

ببین تکیه گاهت چه داغون شده

به این کوچه ها دل نمیدم ولی ،تو اون جسم بی روح و خودباوری

من اون تک سواری که می دیدیم، تو اون جمله تولحظه آخری

نگاهم همیشه به راه تو بود

صدای دلم همصدای تو بود

سکوت و شکستم تو چشمات ولی

تموم جوونیش به پای تو موند

♫♫♫

بد عادت شدی بد شدی با دلم

خودت کاری کردی که دیووه شم

تموم وجودم از عشق تو بود

بد عادت شدی فهمیدی عاشقم

هنوز خاطراتم به یاد تو هست

تو رفتی غمت توی چشمام نشست

از اون لحظه ها خیلی دور تر شدی

تو رفتی نفهمیدی قلبم شکست

از این طالع نحسم آصی شدم

من اون آرزویی که داشتی شدم

تموم شبام کوچه هارو شمرد

همون دوره گردی که خواستی شدم


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش