تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Warriors Legends of Troy برای XBOX360
  • بازدید : (502)

Warriors Legends of Troy | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Warriors Legends of Troy برای XBOX360

| بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۱/۰۳/۰۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۲۳ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان بازی آنقدر در بازی ها روایت شده که دیگر واقعاً به یک کلیشه تبدیل شده اما KOEI Canada باز هم سعی داشته این داستان را تعریف کند و در اقدامی عجیب افسانه های یونان را هم با این واقعیات تاریخی ترکیب کند. اولین اشتباه سازندگان همین موضوع است، آن ها واقعه ای بکر از تاریخ را با افسانه ای ترکیب کرده اند که هیچ ربطی به هم ندارند. در کل روایت داستان Warriors Legends of Troy هم بسیار ضعیف است و به سختی منظور نویسندگان را متوجه می شوید. دیالوگ ها سبک و سیاق اسطوره ای و حماسی دارند ولی هیچ کمکی به پیشرفت داستان نمی کند، شما در بازی می توانید وقایع را از دید شخصیت های متفاوت ببینید، اما این شخصیت های متفاوت هر کدام در سمتی متفاوت از جبهه هستند.


مثلاً یکبار در نقش Trojan و بار دیگر در نقش ارتش یونان هستید و مشخص نمی شود که کدام دسته خوب و کدام گروه بد هستند. این تغییرات خیلی گیج کننده هستند و باعث می شوند داستان مثل کلافی سر در گم از جهتی به جهتی دیگر تغییر کند و به پایه ای ثابت تکیه نداشته باشد. در نهایت داستان Warriors Legends of Troy از همان ایده اولیه خود دچار مشکل است و با روایت بد خود آن را ضعیف تر می کند. اگر با سری Dynasty Warriors آشنا باشید، مسلماً به سرعت متوجه شباهت های بسیار آن با Legends of Troy خواهید شد. همچنان تکیه بازی بر نبردهای پر تعداد است و بسیاری از فنون و نحوه کنترل خیلی شبیه به سری بازی Dynasty Warriors کار شده است، بر خلاف Dynasty Warriors که می توانستید از میان تعدادی انبوه شخصیت یکی را در هر مرحله انتخاب کنید در Legends of Troy مجبور هستید با همان شخصیتی پیش بروید که خود بازی به شما می دهد. خوشبختانه فنون هر شخصیت متفاوت است و این خود تنوعی به گیم پلی بخشیده است، بعضی فنون جالب مثل سپر گرفتن در برابر باران تیر خیلی حماسی و نو است. Tecmo اصرار زیادی داشته که Legends of Troy گرافیک بسیار خوبی در قیاس با سری Dynasty Warriors خواهد داشت. نتیجه آنچنان درخشان نیست. مدل شخصیت های اصلی از فاصله نزدیک خیلی خوب کار شده و پر جزئیات و با کیفیت است، ولی شخصیت های فرعی به خصوص دشمنان که همه هم شبیه به هم هستند، از کیفیت بالایی برخوردار نیستند، انیمیشن مبارزات خیلی مصنوعی و خشک است و همین موضوع در حین مبارزات، بازی را خیلی خسته کننده و گیج کننده می کند. محیط ها خیلی ساده و خالی هستند و از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. Draw to Distance بازی چیزی را به ما نشان نمی دهد و بافت های زمین و سنگ ها بسیار بی کیفیت کار شده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Warriors Legends of Troy برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Warriors Legends of Troy برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Warriors Legends of Troy برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Warriors Legends of Troy برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Warriors Legends of Troy برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

پسورد فايل: www.top2download.com
منبع : تاپ 2 دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش