تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود Clear Vision Collection – کالکشن بازی های فلش Clear Vision
  • بازدید : (476)

کالکشن بازی های فلش Clear Vision

مدت زمان زیادی است که با فناوری اولیه ی شرکت Micromedia و بعد از آن شرکت Adobe ، ما با نام Flash در کامپیوتر آشنا شده ایم. این فناوری حرفه ای که جزو ابزار آلات مالتی مدیا محسوب می شود به شما امکانات زیادی می دهد. Flash ها نوعی فایل های تصویری می باشند که با برنامه نویسی های برنامه نویسان می توان آن ها را به صورت بازی اجرا کرد. همین تفاوت این فناوری را به محبوب ترین فرمت تصویری برای انجام کارهای مختلف مبدل کرده است.


کالکشن بازی های فلش Clear Vision

فناوری Flash به دولوپرها این امکان را داد که با کمک این فایل ها بتوانند قابلیت کنترل توسط کیبورد و ماوس را به کاربران بدهند. با این قابلیت، کلید ساخت بازی ها و برنامه های آموزشی با کمک فلش زده شد. و از آن زمان تا به امروز شاهد میلیون ها بازی فلش هستیم که روزانه به دنیای اینترنت راه پیدا می کنند. این بازی ها شاید گرافیک بالایی نداشته باشند اما معمولاً همگی آنها سرگرم کننده و جذاب هستند.

استودیوی بازی سازی DPFlashes یکی از پر سابقه های این زمینه است. این گروه بازی سازی، بازی های فلش زیادی را ساخته و عرضه کردند. این استودیو در سال ۲۰۰۷ با کمک وب سایت Addicting Games اقدام به تولید مجموعه ای جذاب از بازی های فلش کرد. نام این سری بازی Clear Vision گذاشته شد. این سری از بازی ها بر خلاف اکثر بازی های فلش که بدون محتوا بوده و فقط صرفاً برای سرگرمی می باشند، داستانی و دنباله دار است.

سازندگان برای جذابیت بیشتر این بازی، برای آن داستانی درام و غم انگیز در نظر گرفته اند. همچنین دموها و کلیپ های تصویری میان پرده ی هر مرحله به خوبی در بازیکن اثر مستقیم می گذارد تا با کمی تأمل، از بخش های دیگر بازی نیز باخبر شود. داستان این سری بازی ها که تا پایان سال ۲۰۱۳ پنج نسخه از آن ها به صورت رسمی عرضه شده است درخور توجه می باشد.

داستان در مورد جنگ های حزبی در آمریکا می باشد. حزب های تندرو کنترل کشور را در دست گرفته و در حال قتل عام مردم عادی و مخالفان می باشند. شما در این بازی در نقش شخصی به نام Jake می باشید. در قسمت اول یعنی Clear Vision 1 جیک کودکی خردسال است که پدر و مادرش توسط فرمانده ی اصلی ارتش تندروها به قتل می رسند. آن ها جیک را با خودشان می برند و بعد از چندین سال جیک از چنگ آن ها فرار می کند.

حالا او به دنبال انتقام خون پدر و مادرش است. جیک یک تفنگ Sniper Rifle تهیه می کند و تمام جاسوس ها و سربازان دشمن را می کشد تا به فرمانده ی اصلی برسد. نسخه ی اول با محوریت انتقام گیری جیک پی گرفته می شود. او دوستانی پیدا می کند و داستان کامل تر می شود.

در نسخه ی دوم جیک به یک تک تیرانداز ماهر مبدل گشته است. او در کنار مراحل اصلی به کسب درآمد از طریق کشتن اهداف پولداران دیگر مشغول می شود. در نسخه ی سوم جیک پیر شده و بسیار معروف می شود. او با بسیاری از هم گروه هایش برای کشتن فرمانده ی دشمن نقشه می کشند. در نسخه ی چهارم جیک به کما می رود و مراحل اصلی بازی در خاطرات جوانی جیک پیگیری می شود. خاطرات جنگ جهانی دوم که جیک یکی از سربازان آمریکایی بوده است.

اما در پایان ، قهرمان داستان جان خود را از دست می دهد. هرکسی که این مجموعه را بازی کرد یقین داشت که نسخه ی چهارم نسخه ی پایانی می باشد. اما DPFlashes در سال ۲۰۱۳ نسخه ی پنجم را نیز تولید کرد. در این نسخه خبری از جیک نیست و داستان در رابطه با جوانی به نام تایلر با اوضاع مالی خراب می باشد. او مستأجر پیر مردی است که چندین ماه اجاره خانه را به او بدهکار است. در ابتدای بازی شاهد میبینیم که تایلر کارگر یک فروشگاه است.

او مسئول تمیز کردن این فروشگاه است. صاحب کار او به او سخت می گیرد و او را عصبانی می کند. تایلر نیز کارش را ترک می کند. او به فکر این می افتد که از راه تک تیراندازی و نابود کردن اهداف دیگران پول در بیاورد. او وارد این کار می شود و اوضاع مالی خود را بهبود می بخشد. در این نسخه ماجراهای جالب تایلر را دنبال خواهید کرد.

اما این سری بازی ها شاید به نظر ساده بیایند اما بسیار خشن می باشند. گروه سنی تعیین شده برای این بازی ، بزرگسالان بالای ۱۷ سال می باشد. نکته ی بسیار جالب نسخه ی پنجم این بازی توانایی ذخیره ی سیوهای شما می باشد. با این قابلیت لازم نیست نگران مراحل رد شده باشید. از دیگر ویژگی های این بازی ها قابلیت خرید سلاح های بهتر نیز می باشد. شما برای برخی از مراحل نیاز به سلاح های قوی تر دارید.

سایت Dl4All در این مطلب کالکشن بازی های فلش Clear Vision را برای دانلود تهیه کرده است. در کالکشن بازی های فلش Clear Vision هر ۵ نسخه قرار داده شده است. همچنین شایان ذکر است که این ۵ نسخه تمام نسخه های رسمی می باشند.

 


لینک دانلود - 47 مگابایت | لینک کمکی

پسورد فايل: www.armandownload.com
منبع : آرمان دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش