تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام گل نازم

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی با نام گل نازم با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ گل نازم از رضا صادقی

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی گل نازم

دانلود آهنگ گل نازم از رضا صادقی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید


دانلود آهنگ گل نازم
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download Download

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید رضا صادقی با نام گل نازم

من با تو خوبم مست از نگاهت
باز زنده میشم از روی ماهت
وقتی که سیرم از هرچی بوده
وقتی دنیام کبوده
لبخندت با منه

وقتی خرابم از درد عالم
از رنج دنیا بد میشه حالم
وقتی میبینم عشق تو نگاته
باور دارم خدا هم لبخندش با منه
گل نازم روح زخمیم رو با تو میسازم
با تو سر ریزه شعر و آوازم
به تو مینازم
شور وحالم
روز و ماه و هفته و سالم
شعر خوب حافظ و فالم
به تو میبالم..

رنگ چشاتم از دریای نازه
عشق تو بودن عین یه رازهع
من از این صدامو از با تو دارم
جونم با واست میذارم
چون می ارزی گلم
وقتی غربرم با من صبوری
پژمرده میشم وقتی که دوری
بانوی آبی
همزاده بارون
سختی اما چه آسون
تسکین میدی دلم

گل نازم روح زخمیم رو با تو میسازم
با تو سر ریزه شعر و آوازم
به تو مینازم شور وحالم
روز و ماه و هفته و سالم
شعر خوب حافظ و فالم
به تو میبالم


برچسب ها : ,,,,,,,,
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش