تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود آهنگ جدید آرش یوسفیان به نام یه دوستی ساده
دسته بندی : صوتی,موزیک ایرانی,
  • بازدید : (570)

دانلود آهنگ جدید آرش یوسفیان با نام یه دوستی ساده با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ یه دوستی ساده از آرش یوسفیان

دانلود آهنگ جدید آرش یوسفیان یه دوستی ساده

دانلود آهنگ یه دوستی ساده از آرش یوسفیان با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید


دانلود آهنگ یه دوستی ساده
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download Download

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید آرش یوسفیان با نام یه دوستی ساده

وقتی که میرفتیم با پای پیاده
گفتی فقط یادت باشه یه دوستی ساده
هیچ حسی نباشه هیچ عشقی نباشه
یه روز خواستیم جدا بشیم بریم خیلی ساده

این بارون چشمام تمومی نداره
آخه دلم برای تو یه بی قراره
گفتی نمیخوامت عاشقت نمیشم
گریه هاتم دیگه برام فایده نداره

دیدی که عاشقت کردم
خودت گفتی که فکر نمیکردم
اینجوری عاشقت بشم
ولی دیدی که عاشقت کردم
اما من واسه تو میمیردم
دوسم نداشتی غصه میخوردم
آخرش دلِ تورو بردم

این بارون چشمام تمومی نداره
آخه دلم برای تو یه بی قراره
گفتی نمیخوامت عاشقت نمیشم
گریه هاتم دیگه برام فایده نداره
واسه تو میمردم غصتو میخوردم
یواشکی عکستو با خودم میبردم
تا صبح مینشستم کنار عکسات
بیدار میموندم غصتو میخوردم

دیدی که عاشقت کردم
خودت گفتی که فکر نمیکردم
اینجوری عاشقت بشم
ولی دیدی که عاشقت کردم
اما من واسه تو میمیردم
دوسم نداشتی غصه میخوردم
آخرش دلِ تورو بردم


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش