تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام عاشقم هنوز
دسته بندی : صوتی,موزیک ایرانی,
  • بازدید : (423)

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی با نام عاشقم هنوز با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ عاشقم هنوز از فریدون آسرایی

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی عاشقم هنوز

دانلود آهنگ عاشقم هنوز از فریدون آسرایی با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید


دانلود آهنگ عاشقم هنوز
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download Download

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید فریدون آسرایی با نام عاشقم هنوز

تنهام بزار برو از یاد ببر منو

تردید نداشته باش این د لشکستنو

دلم گرفته از نگاه آخرت

همون دلی که شد همیشه پرپرت

بسه دیگه برام به پای من نسوز

من عاشقم هنوز

گریه نکن برام آتیش نزن دلو

تنهام بزار برو

بسه دیگه برام به پای من نسوز

من عاشقم هنوز

گریه نکن برام آتیش نزن دلو

دلتنگ من نشو

تنهام بزار برو

***********

متن آهنگ عاشقم هنوز فریدون آسرایی

***********

دلم گرفته از نگاه آخرت

همون دلی که شد همیشه پرپرت

گریه نکن برام آتیش نزن دلو

دلتنگ من نشو

تنهام بزار برو

بسه دیگه برام به پای من نسوز

من عاشقم هنوز

گریه نکن برام آتیش نزن دلو

دلتنگ من نشو

تنهام بزار برو


برچسب ها : ,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش