تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام دختر صحرا
دسته بندی : صوتی,موزیک ایرانی,
  • بازدید : (338)

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش با نام دختر صحرا با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ دختر صحرا از سعید آسایش

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش دختر صحرا

دانلود آهنگ دختر صحرا از سعید آسایش با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید


دانلود آهنگ دختر صحرا
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download Download

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید سعید آسایش با نام دختر صحرا

عشق منی خودت اینو میدونی

آرزومه عمری پیشم بمونی

زندگیمو واسه داشتنت میدم

جلو چشمامی هرجایی که میرم

دوست دارم عاشق اون چشماتم

تو هم دوسم داری همه دنیاتم

تا چشماتو دیدم گفتم خودشه، ناز نگات داره منو میکشه

میبرمت بالای ابرا، دوست دارم دختر صحرا

چشمات رنگ آبی دریاست ، با تو بودن مثل خواب و رویاست

دست می کشم تو موهای سیاهت

خوشبختیمو می بینم تو نگاهت

من این احساس خوب و از تو دارم

تو آسمونم تو هستی کنارم

تنها ستاره ای که تو شب دارم

لب تر کنی ماهو واست میارم

وقتی دیدمت تو دلم نشستی

بهت دل بستمو تو هم دل بستی


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش