تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی Cambridge Adv Learner برای جاوا
  • بازدید : (325)

 

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی

اگر شما هم جزو دانشجویان رشته ی مترجمی زبان انگلیسی باشید و یا با اصول و روش های مختلف ترجمه ها به خصوص کمک گرفتن از دیکشنری ها آشنا باشید، احتمالاً می دانید که بهترین نوع دیکشنری ها کدام نوع می باشد. اگر نمی دانید بهتر است حالا این مورد را متوجه شوید. بهترین نوع دیکشنری ها برای افزایش بازدهی یادگیری شما، دیکشنری های سری Advanced English to English می باشند.


دیکشنری انگلیسی به انگلیسی Cambridge Advanced Learner

همانطور که گفتیم بهترین نوع دیکشنری ها دیکشنری انگلیسی به انگلیسی می باشد. فرق نمی کند زبان اصلی شما چیست. اگر می خواهید تنها معانی کلماتی که می خواهید را متوجه شوید که هیچی اما اگر می خواهید این معانی به صورت کامل و حرفه ای در ذهن شما باقی بمانند و در مراحل بعدی کمکتان کنند، بهتر است در سبک استفاده از دیکشنری ها تغییراتی ایجاد کنید.

استفاده از دیکشنری های فارسی به انگلیسی یا برعکس ، تنها معانی کلمات را به شما نشان می دهند. اما یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی با توصیف کامل آن کلمه علاوه بر توضیح دادن و فهماندن معنی آن کلمه به شما، باعث می شود تا از زبان اصلی خودتان برای فهمیدن کلمه ی مد نظر استفاده نکرده و با همان زبان انگلیسی معنی کلمه ی خود را متوجه شوید. این موضوع بسیار در یادگیری زبان تأثیر مثبت خواهد داشت.

دانشگاه معروف Cambridge کشور انگلستان که جزو ۵ دانشگاه برتر جهان می باشد، یکی از معتبرترین مراجع یادگیری زبان های مختلف دنیا به خصوص انگلیسی اصیل می باشد. این دانشگاه پرسنل فعالی دارد و با قدمت بالای خود در این زمینه، همواره راه های مختلف برای یادگیری مفهومی را ارائه داده است.

این دانشگاه انگلیسی اقدام به تولید کتاب ها و نرم افزارهای آموزش یادگیری زبان زیادی کرده است. یکی از معروف ترین این نرم افزارها، نرم افزار Cambridge Advanced Learner’s Dictionary می باشد که مخصوص دانشجویان و افرادیست که در حال آموزش زبان به صورت حرفه ای می باشند. این دیکشنری دو منظوره است! یکی برای افراد معمولی و حتی مبتدی و دوم برای افراد حرفه ای. افراد معمولی می توانند کلمات انگلیسی که معانی خاصی در فرهنگ لغت زبان اصلی خودشان ندارد را در این دیکشنری جستجو کرده و به اطلاعات و معنی های دیگر آن کلمه دست یابند.

اما افراد حرفه ای که به درجه ای از آموزش و یادگیری بالا رسیده باشند ، کلا دیکشنری های دیگر را فراموش کرده و فقط از این دیکشنری استفاده می کنند. دیکشنری Cambridge Advanced Learner’s Dictionary یک دیکشنری انگلیسی به انگلیسی بسیار کامل و دوست داشتنی می باشد که راه یادگیری زبان را هموار تر می کند.

شما با کمک این دیکشنری می توانید هم معنی کلمه ی خود را بفهمید و هم توضیحات مرتبط با آن را به زبان انگلیسی مشاهده کنید. برای مثال وقتی کلمه ی Hurricane را مطابق با اسکرین شات گرفته شده در زیر جستجو کنید با توضیح و توصیف این کلمه رو به رو می شوید. Hurricane در زبان انگلیسی به معنی a violent wind which has a circular movement می باشد. همانطور که از این مثال پیداست، خوشبختانه توصیف ها و توضیحات انگلیسی نیز مفهومی ، ساده و قابل فهم می باشند. همچنین بعد از توضیحات می توانید مثالی از جملاتی که کلمه ی مورد نظر شما در آن ها استفاده شده است را نیز ببینید.

از دیگر امکانات این دیکشنری انگلیسی به انگلیسی ، توانایی درج سیلابل ها یا همان تلفظ های صحیح کلمات به ۲ لهجه ی American و British می باشد. برای مثال سیلابل (هجای) خود کلمه ی Syllable به صورت /siləbəlˈ/ می باشد. در پایین بخش Syllables نیز ساختار کلمه را مشاهده خواهید کرد. برای مثال متوجه می شوید که کلمه ی مورد نظر شما noun (اسم) است، verb (فعل) است، adverb (قید) است، adjective (صفت) است و …

شرکت Mobi-Systems یا Mobile Systems یک شرکت چند ملیتی می باشد که دیکشنری کتابی Cambridge را به صورت نرم افزاری حرفه ای برای موبایل های جاوا عرضه کرده است. این شرکت نام MSDict Viewer را به این برنامه داده است. این نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ای قابل اجرا بر روی تمام موبایل های جاوا در هر سایزی می باشد.

 

 MSDict-01

MSDict-02

MSDict-03

دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 4.92 MB
دانلود فایل در یک بخش
لینک های کمکی دانلود

لینک کمکی دانلود

پسورد فايل: www.armandownload.com
منبع: آرمان دانلود

 


برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش