تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود Mojosoft BusinessCards MX 4.91 – نرم افزار طراحی کارت ویزیت
  • بازدید : (360)

نرم افزار طراحی کارت ویزیت

به یمن وجود نرم افزارهای خلاقانه و کاربردی امروزی، این روزها خیلی از کارها را می توان به صورت شخصی با مزیت های بسیار انجام داد. یکی از این کارها طراحی کارت های ویزیت می باشد که تا قبل از این برای طراحی های این کارت ها به دفاتر خدماتی مربوطه مراجعه می کردیم.


نرم افزار طراحی کارت ویزیت Mojosoft BusinessCards MX

با سپردن این کار یعنی طراحی کارت های ویزیت خود به دفاتر خدماتی به احتمال قریب به یقین آن چیزی که دلتان می خواهد را نمی توانید تحویل بگیرید. شما هر چقدر هم که ایده های درون ذهنتان را با کلمات بگوئید باز هم طراحان نمی توانند آن ها را مو به مو انجام دهند. این مشکل جدا از مشکلات دیگر از جمله هزینه و صرف وقت می باشد.

اما شما با کمک نرم افزار طراحی کارت ویزیت BusinessCards MX که محصولی از شرکت Mojosoft می باشد، می توانید به راحتی کارت های ویزیت معتبر و استاندارد را بسازید. این نرم افزار طراحی کارت ویزیت شامل ابزارهای متنوع و بسیار کاربردی می باشد. به صورت پیش فرض می توانید از ابعاد استاندارد کارت ویزیت ها استفاده کنید و برای این مشکل نیز لازم نیست نگران باشید.

همچنین الگوهای از قبل تعیین شده نیز در این برنامه حضور دارند که کار شما را برای طراحی راحت تر هموار می کنند. BusinessCards MX قادر است تا با امکانات زیادی که در اختیار شما قرار می دهد، ساخت یک کارت ویزیت حرفه ای و جذاب را در راحت ترین حالت ممکن برای شما فراهم کند. در این صورت می توانید از وقت و هزینه ی این مورد به نفع خود استفاده کنید.

جدا از این، می توانید ایده های شخصی خود را همانطور که سلیقه ی شماست در پروژه های طراحی کارت ویزیت اعمال کنید و دیگر نگران زمان و … نباشید. کار با این نرم افزار بسیار ساده است. کافیست ابعاد اولیه پروژه را تعیین کنید و سپس با کمک ایده ها و با استفاده از ابزارهای مفید این برنامه شروع به طراحی کارت های خود کنید. BusinessCards MX بعد از انجام کارهای شما، پروژه ی شما را در بهترین کیفیت های ممکن ذخیره می کند. می توانید از تنظیمات متعدد این نرم افزار، کیفیت و فرمت فایل نهایی را معین کنید.

 

M-BC-MX

دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 93.51 MB
دانلود فایل در یک بخش
لینک های کمکی دانلود

لینک کمکی دانلود

پسورد فايل: www.armandownload.com
منبع : آرمان دانلود

 

 


برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش